آموزش ادغام FiberMesh با ZBrush

FiberMesh Integration with ZBrush

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این سری از آموزش های ZBrush به برخی از روش های ادغام FiberMesh با سایر برنامه ها می پردازیم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R3. در این سری از آموزش های ZBrush، به برخی از روش های ادغام FiberMesh با سایر برنامه ها خواهیم پرداخت. FiberMesh یک روش فوق العاده برای افزودن سریع خز یا مو به محصولات ZBrush شما است. تعدادی تنظیمات وجود دارد که به شما امکان می دهد به چگالی و مقیاس مناسب دست یابید، همچنین تنظیماتی که بر شکل، انحنا و پیچش الیاف تأثیر می گذارد. این ویژگی ها، در ترکیب با مجموعه ای از برس های نظافتی موجود، به شما این امکان را می دهد که در مدت زمان کوتاهی به نتایج بسیار واقعی برسید. بیرون آوردن این فیبرها از ZBrush و وارد کردن برنامه دیگری در خط لوله شما ممکن است چالش برانگیزتر باشد. این دوره به برخی از روش های ZBrush 4R3 برای انتقال جزئیات FiberMesh به خارج از ZBrush می پردازد. ما در مورد انتقال FiberMeshes خود به صورت چند ضلعی صحبت خواهیم کرد. ما همچنین توانایی استخراج و بازآفرینی جزئیات فیبر را با استفاده از نقشه‌های جابجایی برداری پوشش خواهیم داد و در مورد ذخیره فیبرمش‌ها به عنوان یک سری منحنی صحبت خواهیم کرد که می‌توانند به عنوان راهنمای مو در تعدادی از برنامه‌ها مورد استفاده قرار گیرند. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R3.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ادغام FiberMesh با ZBrush FiberMesh Integration with ZBrush

  • انتقال FiberMesh به عنوان چند ضلعی Transferring FiberMesh as Polygons

  • انتقال FiberMesh به عنوان نقشه جابجایی برداری Transferring FiberMesh as a Vector Displacement Map

  • بکارگیری نقشه های جابجایی برداری Applying Vector Displacement Maps

  • صادرات FiberMesh به عنوان منحنی Exporting FiberMesh as Curves

  • راه اندازی مو با استفاده از منحنی های مش فیبر Setting up Hair Using FiberMesh Curves

نمایش نظرات

آموزش ادغام FiberMesh با ZBrush
جزییات دوره
0h 44m
6
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.