آموزش خط لوله دارایی در Maya و Mudbox

Asset Pipeline in Maya and Mudbox

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این مجموعه از آموزشهای مایا و Mudbox ، ما در مورد روند کار با دارایی با استفاده از چندین برنامه کاربردی صحبت خواهیم کرد - در این مورد Maya ، Mudbox و Photoshop. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2015، Mudbox 2015، Photoshop. در این مجموعه از آموزشهای مایا و Mudbox ، ما در مورد روند کار بر روی یک دارایی با استفاده از چندین برنامه - در این مورد مایا ، Mudbox و فتوشاپ صحبت خواهیم کرد. ما ابتدا با استفاده از ابزارهای قدرتمند مدل سازی مایا برای ایجاد هندسه پایه برای چکش الهام گرفته از ثور شروع خواهیم کرد. ما یاد خواهیم گرفت که یک طرح ساده ماورا بنفش ایجاد کنیم و سپس با استفاده از این اشعه ماورا بنفش یک نقشه بافت ایجاد کنیم که به ما کمک کند خیلی سریع جزئیات مجسمه سازی کنیم. هنگامی که هندسه خود را در Mudbox تنظیم کردیم ، روش های افزودن جزئیات حک شده را با استفاده از لایه های مجسمه بررسی خواهیم کرد. ما همچنین نقشه های بافت را برای اشیا our خود ترسیم خواهیم کرد و یاد خواهیم گرفت که با پیشرفت پروژه هندسه جدیدی به آن اضافه کنیم. پس از پایان کار ، نقشه های معمولی را پخته و آنها را با نقشه های برجسته موجود ترکیب خواهیم کرد. سرانجام ، ما پروژه خود را از Mudbox به مایا منتقل خواهیم کرد. این آموزش Maya و Mudbox به سرعت انجام خواهد شد ، بنابراین اگر شما علاقه مند به آموزش مقدماتی بیشتر در هر یک از برنامه های استفاده شده هستید ، توصیه می کنم با معرفی برنامه های خاص شروع کنید و از آنجا حرکت کنید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2015، Mudbox 2015، Photoshop.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

خط لوله دارایی در Maya و Mudbox Asset Pipeline in Maya and Mudbox

  • ساخت هندسه پایه Building the Base Geometry

  • ایجاد یک طرح UV Creating a UV Layout

  • انتقال به Mudbox Transferring to Mudbox

  • ایجاد بافت با فتوشاپ Creating Textures with Photoshop

  • ایجاد حكاك های تراشیده شده Creating Carved Insets

  • افزودن هندسه به پروژه ما Adding Geometry to Our Project

  • آماده سازی هندسه جدید Preparing New Geometry

  • افزودن نماد حک شده Adding a Carved Symbol

  • رنگ آمیزی بافت های رنگی Painting Color Textures

  • نقاشی نقشه های خاص Painting Specular Maps

  • نقاشی نقشه های دست انداز Painting Bump Maps

  • افزودن یک نقشه رشته ای Adding an Incandescence Map

  • نقشه های پخت Baking Maps

  • انتقال هندسه Transferring Geometry

نمایش نظرات

آموزش خط لوله دارایی در Maya و Mudbox
جزییات دوره
1h 42m
15
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.