آموزش مجسمه سازی بینی انسان در Mudbox

Sculpting Human Noses in Mudbox

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: هنگام ایجاد مدل های انسانی به صورت سه بعدی ، بینی به طور واضح یکی از برجسته ترین ویژگی های صورت است. نرم افزار مورد نیاز: Mudbox 2014. بدیهی است که هنگام ایجاد مدل های انسانی به صورت سه بعدی ، یکی از برجسته ترین ویژگی های صورت است. به همین دلیل درک اینکه چگونه بینی ها می توانند ساخته و مجسمه سازی شوند تا بتوانند به طور واقعی یک مدل انسانی را کامل کنند ، مهم است. بینی از نظر جسمی آنقدر بزرگ نیستند ، اما بین استخوان و غضروف ساختار بسیار جالبی دارند. در این آموزش Mudbox ، ما ساختارهای اساسی بینی را مرور خواهیم کرد - عناصری که در کنار هم قرار می گیرند تا بینی را مانند بینی نشان دهند. سپس ما در Mudbox چند روش آسان و سریع را برای جلوگیری و مجسمه سازی این ساختارها ارائه خواهیم داد. ما یاد خواهیم گرفت که بینی را دوباره بدست آوریم تا یک پایه پاک کننده بستر بدست آوریم و سپس از انواع برس های مجسمه سازی برای به پایان رساندن بینی استفاده کنیم. در پایان ، شما درک بهتری از ساختار بینی خواهید داشت و در ایجاد و مجسمه سازی بینی برای شخصیت های انسانی خود بسیار راحت تر خواهید بود. نرم افزار مورد نیاز: Mudbox 2014.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مجسمه سازی بینی انسان در Mudbox Sculpting Human Noses in Mudbox

  • ساختار بینی Structure of the Nose

  • بیرون کشیدن شکل اساسی بینی Pulling Out the Basic Nose Shape

  • مجسمه سازی ساختار بینی Sculpting the Nose Structure

  • از بینی دوباره استفاده کنید Retopologizing the Nose

  • جزئیات بینی Detailing the Nose

  • افزودن بافت پوست با لایه ها Adding Skin Texture with Layers

نمایش نظرات

آموزش مجسمه سازی بینی انسان در Mudbox
جزییات دوره
0h 38m
7
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.