آموزش سری حرفه ای: مفهوم مخلوق در ZBrush

Professional Series: Creature Concepting in ZBrush

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش ZBrush، ما در مورد روش های استفاده از برخی از ابزارهای عالی موجود در ZBrush 4R2 برای ایجاد مفاهیم موجودات صحبت خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R2. در این آموزش ZBrush، ما در مورد روش های استفاده از برخی از ابزارهای عالی موجود در ZBrush 4R2 برای ایجاد مفاهیم موجود صحبت خواهیم کرد. هنگام ایجاد موجودات برای انواع مختلف پروژه ها، اغلب لازم است که چندین تنوع یا ایده ایجاد کنید تا بتوانید ظاهر مورد نظر را محدود کنید. هرچه این فرآیند سریعتر و آسانتر باشد، مدل نهایی سریعتر ساخته شده و در تولید ادغام می شود. ZBrush 4R2 ابزارهای متعددی را ارائه می‌دهد که به خوبی به این فرآیند مفهومی کمک می‌کنند. ما در مورد استفاده از DynaMesh به عنوان جایگزینی برای ZSpheres یا ZSketching صحبت خواهیم کرد. این به ما امکان می دهد بدون نگرانی در مورد تعداد چند ضلعی، توپولوژی یا چند ضلعی های کشیده به سرعت مدل ها را بسازیم. ما همچنین روش هایی را برای ایجاد قطعات با ShadowBox و ادغام سریع آن قطعات در مش مفهومی خود پوشش خواهیم داد. ما همچنین در مورد افزودن جزئیات دقیق تر صحبت خواهیم کرد تا بتوانیم مفهومی کامل تر به دست آوریم. ما قدم به قدم در ایجاد هر بخش از یک مدل خاص پیش نمی‌رویم، بلکه در مورد روش‌هایی صحبت می‌کنیم که می‌توانید برای ایجاد مفاهیم مخلوق خود تا حد امکان کارآمدتر استفاده کنید. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R2.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

سری حرفه ای: مفهوم مخلوق در ZBrush Professional Series: Creature Concepting in ZBrush

  • استفاده از DynaMesh برای شکل دادن به موجود Using DynaMesh to Shape the Creature

  • درج هندسه در DynaMesh Inserting Geometry into a DynaMesh

  • مجسمه سازی DynaMesh Sculpting the DynaMesh

  • ساخت پر با Shadowbox Building Feathers with Shadowbox

  • ساخت بال Building the Wing

  • مونتاژ بال ها Assembling the Wings

  • ایجاد خوشه های پر Creating Feather Clusters

  • جزئیات مجسمه Detailing the Sculpt

نمایش نظرات

آموزش سری حرفه ای: مفهوم مخلوق در ZBrush
جزییات دوره
1h 19m
9
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.