آموزش ایجاد حالات صورت در Mudbox و Maya

Creating Facial Expressions in Mudbox and Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این سری از درس ها، ما برخی از ابزارها و تکنیک هایی را که می توانید برای ساختن حالات چهره و شکل واج برای شخصیت های خود استفاده کنید، یاد خواهیم گرفت. نرم‌افزار مورد نیاز: Mudbox 2011، Maya 2011. در این سری از درس‌ها، ما برخی از ابزارها و تکنیک‌هایی را که می‌توانید برای ساختن حالات چهره و شکل‌های واج برای شخصیت‌های خود استفاده کنید، یاد خواهیم گرفت. ایجاد شخصیت هایی با چهره های رسا اغلب بخش بسیار مهمی از پروژه های سه بعدی ما است. بسته به نوع شخصیت، ممکن است نیاز داشته باشید که از طریق بیان صورت آن ارتباط زیادی برقرار کنید. حالات چهره اطلاعات غیرکلامی زیادی را در مورد شخصیت های ما منتقل می کند و Mudbox می تواند ایجاد آن عبارات را واقعاً آسان و بسیار سرگرم کننده کند. در این دوره، ما در مورد چندین مفهوم صحبت خواهیم کرد که در هنگام ساخت حالات صورت باید در نظر داشته باشید، مانند ماهیچه های صورت، واکنش پوست در زمانی که ماهیچه ها آن را به یک حالت تبدیل می کنند، و چند نکته مهم که باید در نظر داشته باشید. کار کردن. ما روش‌هایی را در Mudbox برای مجسمه‌سازی عبارات مختلف و نحوه استفاده از لایه‌های مجسمه‌سازی برای ایجاد یک گردش کار بسیار انعطاف‌پذیر پوشش خواهیم داد. در نهایت، ما به چند روش نگاه خواهیم کرد که می‌توانیم عبارات خود را به مایا برسانیم تا شکل‌های ترکیبی متحرک را تنظیم کنیم. پس از انجام این کار، درک بهتری از اینکه چگونه می توانید از Mudbox و Maya برای ایجاد حالات چهره جذاب برای شخصیت های خود استفاده کنید، خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: Mudbox 2011، Maya 2011.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ایجاد حالات صورت در Mudbox و Maya Creating Facial Expressions in Mudbox and Maya

  • مفاهیم مجسمه سازی بیان Expression Sculpting Concepts

  • مجسمه سازی یک بیان شاد Sculpting a Happy Expression

  • مجسمه سازی یک بیان غمگین Sculpting a Sad Expression

  • مجسمه سازی یک بیان عصبانی Sculpting an Angry Expression

  • مجسمه سازی یک نگاه شگفت انگیز Sculpting a Look of Surprise

  • ترکیب عبارات چندگانه با پوشش لایه Sculpt Blending Multiple Expressions with Sculpt Layer Masking

  • ساخت کتابخانه بیان با استفاده از لایه های مجسمه سازی Building an Expression Library Using Sculpt Layers

  • تکمیل کتابخانه بیان Finishing the Expression Library

  • ترکیب لایه های بیان برای ایجاد تنوع Combining Expression Layers to Create Variation

  • مجسمه سازی واج 'e' Sculpting the 'e' Phoneme

  • مجسمه سازی واج 'b' Sculpting the 'b' Phoneme

  • خروجی لایه های Sculpt به عنوان Blendshapes به صورت خودکار Outputting Sculpt Layers as Blendshapes Automatically

  • تنظیم دستی Blendshapes در مایا Setting up Blendshapes Manually in Maya

نمایش نظرات

آموزش ایجاد حالات صورت در Mudbox و Maya
جزییات دوره
1h 42m
14
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.