آموزش مقدمه ای بر مدل سازی در CINEMA 4D R11.5

Introduction to Modeling in CINEMA 4D R11.5

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش CINEMA 4D، ابزارها و تکنیک هایی را یاد می گیریم که به ما امکان می دهد مدل سازی را در CINEMA 4D شروع کنیم. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R11.5. در این آموزش CINEMA 4D، ابزارها و تکنیک هایی را یاد می گیریم که به ما امکان می دهد مدل سازی را در CINEMA 4D شروع کنیم. CINEMA 4D تعدادی گزینه برای ایجاد هندسه سه بعدی از ابزارهای مدل سازی سنتی چند ضلعی تا تکنیک های قدرتمند مبتنی بر spline ارائه می دهد. یک چاقوی ارتش سوئیس به دلیل قطعات زیادی که دارد، پروژه ای عالی برای شروع ساخت انواع اشکال در CINEMA 4D برای ما فراهم می کند. ما به بررسی انواع مختلف هندسه در دسترس خود خواهیم پرداخت. ما از ابزارهای مختلفی برای شروع اصلاح هندسه چند ضلعی با افزودن لبه ها، بیرون کشیدن وجه ها و صاف کردن هندسه استفاده خواهیم کرد. ما همچنین چندین روش برای اضافه کردن هندسه با استفاده از splines را بررسی خواهیم کرد. ما گردش کار بسیار منعطف و مبتنی بر سلسله مراتب CINEMA 4D را بررسی خواهیم کرد که به ما امکان می دهد پس از ایجاد آنها در بسیاری از قسمت های مدل خود تغییراتی ایجاد کنیم. همچنین به استفاده از Cloner Objects، spline effectorها و کار با nullها و pivotها خواهیم پرداخت. در ساخت چاقوی خود، مجموعه وسیعی از ابزارهای مدل‌سازی را پوشش می‌دهیم که به شما امکان می‌دهد به سرعت به سرعت ساخت هندسه خود در CINEMA 4D برسید. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R11.5.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مقدمه ای بر مدل سازی در CINEMA 4D R11.5 Introduction to Modeling in CINEMA 4D R11.5

  • کار با چند ضلعی Working with Polygons

  • کار با Splines Working with Splines

  • کار با Hyper NURBS Object Working with the Hyper NURBS Object

  • تنظیم تصاویر مرجع Setting up Reference Images

  • ساختن یک Pivot با Primitives Building a Pivot with Primitives

  • ایجاد یک بخش کامل از چند ضلعی Creating a Full Section from Polygons

  • ساختن کلاه ها با Splines Building the Caps with Splines

  • مدل سازی اره با اکستروژن Modeling the Saw with Extrusions

  • ساخت پیچ گوشتی کوچک Building the Small Screwdriver

  • اتمام بخش اره Finishing the Saw Section

  • ایجاد ذره بین با Splines Creating the Magnifying Glass with Splines

  • مدل سازی چاقوی کوچک و تکمیل بخش Modeling the Small Knife and Finishing the Section

  • ساخت بطری بازکن با هندسه چند ضلعی Building the Bottle Opener with Polygon Geometry

  • استفاده از Boolean برای تکمیل بخش بازکن بطری Using a Boolean to Finish the Bottle Opener Section

  • استفاده از مارپیچ اسپلاین برای ساختن چوب پنبه Using a Helix Spline to Build the Corkscrew

  • شروع قیچی Beginning the Scissors

  • اتمام بخش قیچی Finishing the Scissors Section

  • استفاده از کوک و دوخت برای ایجاد تیغه بزرگ Using Stitch and Sew to Create the Large Blade

  • اکسترود کردن تیغه و تورفتگی Extruding the Blade Hilt and Indention

  • تکمیل بخش تیغه چاقو بزرگ Completing the Large Knife Blade Section

  • مونتاژ بخش های چاقو Assembling the Sections of the Knife

  • استفاده از یک شی Cloner برای ایجاد زنجیره کلید Using a Cloner Object to Create the Key Chain

  • اضافه کردن یک حلقه کلید با یک شیء Sweep NURBS Adding a Key Ring with a Sweep NURBS Object

  • اضافه کردن مواد و بافت به چاقو Adding Materials and Textures to the Knife

نمایش نظرات

آموزش مقدمه ای بر مدل سازی در CINEMA 4D R11.5
جزییات دوره
3h 39m
25
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.