آموزش مقدمه ای بر مدل سازی در CINEMA 4D R16

Introduction to Modeling in CINEMA 4D R16

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این آموزش CINEMA 4D ، ما با استفاده از یک روش مبتنی بر پروژه ، اصول مدل سازی را پوشش می دهیم ، به ابزارهای معمول استفاده می کنیم و در مورد برخی از نکات و تکنیک های صرفه جویی در وقت صحبت خواهیم کرد. همه را بزرگ کنید مقدمه و بررسی اجمالی پروژه 1m 11s مقدمه ای بر مدل سازی در CINEMA 4D 2 ساعت و 29 دقیقه و 21 ثانیه علائم تجاری و نامهای تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مقدمه ای بر مدل سازی در CINEMA 4D Introduction to Modeling in CINEMA 4D

  • کار با Primitives و چند ضلعی ها Working with Primitives and Polygons

  • مفاهیم سلسله مراتبی و گردش کار Hierarchy and Workflow Concepts

  • بررسی اجمالی پروژه Project Overview

  • تنظیم تصاویر مرجع Setting up Reference Images

  • مدل سازی پایه بدن Modeling the Body Base

  • افزودن جزئیات به بدنه چند ضلعی Adding Detail to the Polygon Body

  • ساختن سر و مهر و موم Building the Head and Seal

  • اکسترود کردن شانه ها Extruding the Shoulders

  • ایجاد بازوها با Splines Creating the Arms with Splines

  • مدل سازی بازو با Loft Modeling the Forearm with a Loft

  • بازو را تمام کنید Finishing the Forearm

  • ساختن دست ها Building the Hands

  • مدل سازی ساق پا Modeling the Upper Leg

  • افزودن ساق پا Adding the Lower Leg

  • ساختن پا Building the Foot

  • اکسترودر در چشم و دهان Extruding in the Eye and Mouth

  • افزودن جزئیات دهان با Cloners Adding Mouth Detail with Cloners

  • مدل سازی چراغ های جلو با Cloners Modeling Front Lights with Cloners

  • ایجاد دکمه قدرت با Splines Creating the Power Button with Splines

  • افزودن مواد ساده Adding Simple Materials

  • سازماندهی و پاکسازی Organization and Clean-up

نمایش نظرات

آموزش مقدمه ای بر مدل سازی در CINEMA 4D R16
جزییات دوره
2h 30m
22
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
14
4.8 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.