آموزش ایجاد یک شخصیت کارتونی در CINEMA 4D

Creating a Cartoon Character in CINEMA 4D

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: شخصیت های کارتونی همه جا هستند، از کارتون های صبح شنبه تا فیلم های انیمیشن. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D 11.5. شخصیت های کارتونی همه جا هستند، از کارتون های صبح شنبه تا فیلم های انیمیشن. ساخت شخصیت های کارتونی یک تمرین عالی در مدل سازی ارگانیک است و بسیار سرگرم کننده است. CINEMA 4D یک گزینه عالی برای ساخت این نوع شخصیت ها است و ابزارهای مختلفی را ارائه می دهد که می توانیم برای ایجاد مدل خود از آنها استفاده کنیم. با استفاده از برخی مرجع محدود، این آموزش CINEMA 4D را با ساختن شخصیت بیش از حد خود، وودی، با استفاده از چند شکل ساده چند ضلعی آغاز خواهیم کرد. ما از ابزارهای مدل‌سازی چند ضلعی مانند چاقو و ابزارهای اکسترود برای ساختن شخصیت خود استفاده می‌کنیم و با استفاده از ویژگی‌هایی مانند اشیاء تقارن و اشیاء hyperNURBS سرعت کار خود را افزایش می‌دهیم. هنگامی که مدل سازی ما کامل شد، چند درس را صرف ایجاد یک رندر به سبک تون از شخصیت خواهیم کرد تا بهتر با مرجع ما مطابقت داشته باشد. ما به طیف وسیعی از ابزارها و تکنیک‌ها می‌پردازیم که نه تنها به شما امکان می‌دهند وودی را از ابتدا بسازید، بلکه می‌توانید از آنچه آموخته‌اید برای ایجاد کاراکترهای سفارشی خود نیز استفاده کنید. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D 11.5.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ایجاد یک شخصیت کارتونی در CINEMA 4D Creating a Cartoon Character in CINEMA 4D

  • مسدود کردن در شکل اصلی بدن Blocking in the Basic Shape of the Body

  • شکل دادن به سر و گونه ها Shaping the Head and Cheeks

  • شکل دادن به ناحیه ابرو و چشم Shaping the Brow and Eye Area

  • افزودن وضوح به ناحیه چشم و دهان Adding Resolution to the Eye Area and Mouth

  • پایان دادن به دهان Finishing the Mouth

  • اضافه کردن گوش ها Adding the Ears

  • افزودن چشم ها Adding the Eyes

  • ساختن بازوها و پاها Building the Arms and Legs

  • شروع هندسه دست Starting the Hand Geometry

  • پایان دادن به دست و اضافه کردن خز به بازو Finishing the Hand and Adding Fur to the Arm

  • مدل سازی پاها Modeling the Feet

  • اضافه کردن خز به گونه ها Adding Fur to the Cheeks

  • مدل سازی بینی Modeling the Nose

  • ساختن دندان ها Building the Teeth

  • تغییر شکل مدل Modifying the Model's Shape

  • اضافه کردن خز به بالای سر Adding Fur to the Top of the Head

  • مدل سازی دم Modeling the Tail

  • ایجاد رندر Toon Creating a Toon Render

  • تمام کردن مواد و اضافه کردن سبیل Finishing the Materials and Adding Whiskers

نمایش نظرات

آموزش ایجاد یک شخصیت کارتونی در CINEMA 4D
جزییات دوره
3h 16m
20
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.