آموزش مایا برای Softimage Artists

Maya for Softimage Artists

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: Softimage و Maya هم برنامه های قدرتمند ایجاد محتوای سه بعدی هستند که هرکدام نقاط قوت خاص خود را دارند. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2014. هر دو Softimage و Maya نرم افزارهای قدرتمند ایجاد محتوای سه بعدی هستند که هرکدام نقاط قوت خاص خود را دارند. گاهی اوقات یک هنرمند که در درجه اول در یک برنامه کار کرده است ، به عنوان مثال Softimage ، متوجه می شود که آنها باید بتوانند در برنامه دیگری کار کنند. این هنرمندان می دانند که برای انجام چه کارهایی لازم است و چگونه پروژه های خود را به پایان می رسانند ، اما فقط باید از توانایی های برنامه جدید و اینکه در آن به سرعت می توانند ابزارها و عملکردهای مورد نظر خود را پیدا کنند ، بدانند. به جای گذراندن یک پروژه مقدماتی طولانی ، با داشتن بسیاری از اطلاعات اساسی ، ما مستقیماً به اطلاعاتی که برای شروع سریع کار در مایا نیاز دارید ، می پردازیم. ما در مورد نحوه برخورد مایا با هندسه و خلقت بدوی صحبت خواهیم کرد. ما ابزارهای مدلسازی چند ضلعی و گردش کار مانند Extruding ، Inserting Edge Loops و کار با Deformers را پوشش خواهیم داد. ما همچنین استفاده از منحنی ها و ایجاد هندسه از آن منحنی ها را پوشش خواهیم داد. ما با لمس UV ، انیمیشن ، نورپردازی ، رندر به پایان خواهیم رسید. با پایان این آموزش ، شما می توانید دانش Softimage خود را بدست آورید و در مایا به کار خود ادامه دهید. پس از اتمام کار ، اگر ابزار یا عملکردی وجود دارد که می خواهید در مورد آن بیشتر بدانید ، می توانید دوره های متعدد مایا را طی کنید تا نگاه عمیق تری پیدا کنید. نرم افزار مورد نیاز: مایا 2014.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مایا برای Softimage Artists Maya for Softimage Artists

  • با استفاده از رابط مایا Using the Maya Interface

  • کار با Primitives Working with Primitives

  • با استفاده از ابزارهای مدل سازی چند ضلعی Using Polygon Modeling Tools

  • گزینه های صاف کردن در مایا Smoothing Options in Maya

  • مدل سازی با تغییر شکل دهنده ها Modeling with Deformers

  • متقارن کار می کند Working Symmetrically

  • تنظیم تصاویر مرجع Setting up Reference Images

  • کار با Curves Working with Curves

  • ایجاد هندسه با منحنی Creating Geometry with Curves

  • کار با UV Working with UVs

  • متحرک سازی اشیا Animating Objects

  • کار با مواد Working with Materials

  • روشنایی و رندر Lighting and Rendering

نمایش نظرات

آموزش مایا برای Softimage Artists
جزییات دوره
1h 27m
14
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.