آموزش راهنمای مبتدیان برای مدلینگ در مایا

Beginner's Guide to Modeling in Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش مایا با اصول کار با مدل های سه بعدی در مایا آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011 و بالاتر. در این آموزش مایا اصول کار با مدل های سه بعدی در مایا را خواهیم آموخت. ما نگاهی مقدماتی به مدل سازی خواهیم داشت تا بتوانید اصطلاحات و تعاریف اساسی را یاد بگیرید و پایه ای محکم در گرافیک کامپیوتری بسازید. ما با پوشش دادن اصول اولیه مدل های سه بعدی شروع می کنیم. سپس نگاهی به انواع روش‌های کار با مدل‌ها در مایا خواهیم داشت. پس از آن، با برخی از ابزارهای مایا آشنا خواهید شد که می توانند برای ساخت مدل ها استفاده شوند. و برای جمع بندی، به این خواهیم پرداخت که چگونه هندسه را می توان در مدل های پیچیده تر مونتاژ کرد. این آموزش گام به گام مایا با در نظر گرفتن هنرمندان تازه کار مایا ایجاد شده است، بنابراین ما با سرعتی ثابت و قابل پیگیری آسان حرکت خواهیم کرد و مطمئن شویم که اصطلاحات و تکنیک های اساسی را درک می کنید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011 و بالاتر.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

راهنمای مبتدیان برای مدلینگ در مایا Beginner's Guide to Modeling in Maya

  • مدل سه بعدی چیست؟ What Is a 3D Model?

  • ایجاد و وارد کردن مدل های سه بعدی Creating and Importing 3D Models

  • نمایش مدل های سه بعدی Displaying 3D Models

  • تبدیل مدل های سه بعدی Transforming 3D Models

  • کار با اجزای مدل Working with Model Components

  • ابزارهای مدل سازی چند ضلعی Polygon Modeling Tools

  • ابزارهای مدلسازی Nurbs Nurbs Modeling Tools

  • ابزارهای مدلسازی سطح زیربخش Subdivision Surface Modeling Tools

  • مونتاژ مدل های سه بعدی Assembling 3D Models

نمایش نظرات

آموزش راهنمای مبتدیان برای مدلینگ در مایا
جزییات دوره
1h 25m
10
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.