آموزش تکنیک های فیبر در ZBrush

Fiber Techniques in ZBrush

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این سری از آموزش های ZBrush، ما در مورد روش هایی صحبت خواهیم کرد که می توانید از ویژگی جدید FiberMesh برای ایجاد شاخ و برگ، خز یا حتی موهای انسان استفاده کنید. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R2b. در این سری از آموزش های ZBrush، ما در مورد روش هایی صحبت خواهیم کرد که می توانید از ویژگی جدید FiberMesh برای ایجاد شاخ و برگ، خز یا حتی موهای انسان استفاده کنید. ZBrush همیشه یک ابزار عالی برای درک شخصیت ها و مدل ها و ایجاد مجسمه های بسیار دقیق بوده است. مواد، نورپردازی، و قابلیت‌های رندر نیز به طور مداوم افزایش یافته‌اند و اکنون می‌توانیم تصاویر نهایی عالی را از ZBrush دریافت کنیم. یکی از چیزهای مهمی که هنوز در ZBrush به سختی به دست می آمد، مو یا خز بود. بسیاری از شخصیت‌هایی که خلق می‌کنید به نوعی مو یا خز نیاز دارند تا واقعاً تمام شوند. FiberMesh اضافه شده در ZBrush 4R2b یک راه حل عالی است. در این دوره، به اصول اولیه کار با FiberMesh و همچنین تعدادی سناریوهای مختلف که می‌توان از آن استفاده کرد، خواهیم پرداخت. ما در مورد ایجاد علف و درخت، خز، و انواع مختلف مو صحبت خواهیم کرد و به بسیاری از برس های نظافت موجود خواهیم پرداخت. هیچ جایگزینی برای وارد شدن به آنجا و بازی کردن خودتان با آن وجود ندارد، اما در پایان این آموزش، ایده بسیار بهتری در مورد اینکه چه کاری می توانید انجام دهید و چگونه برای به دست آوردن نتایجی که برای ایجاد سفارشی خود نیاز دارید، خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R2b.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

تکنیک های فیبر در ZBrush Fiber Techniques in ZBrush

  • کار با FiberMesh Working with FiberMesh

  • ایجاد چمن Creating Grass

  • ایجاد موهای کوتاه انسان Creating Short Human Hair

  • ایجاد موهای زائد صورت Creating Facial Hair

  • اضافه کردن موهای بدن Adding Body Hair

  • کار با موهای بلندتر Working with Longer Hair

  • ایجاد خز حیوانات Creating Animal Fur

  • ایجاد درختان Creating Trees

  • ایجاد فیبرها با استفاده از اهداف مورف Creating Fibers Using Morph Targets

نمایش نظرات

آموزش تکنیک های فیبر در ZBrush
جزییات دوره
1h 38m
10
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.