آموزش مبانی مایا 2019: بررسی اجمالی و مدل سازی

Maya 2019 Fundamentals: Overview and Modeling

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: با داشتن یک نمای کلی از برنامه و یادگیری اصول مدل سازی هندسه 3 بعدی ، استفاده از مایا را شروع کنید. مایا ابزاری استاندارد برای صنعت است که علاوه بر صنایع دیگر ، در ایجاد فیلم های انیمیشن ، VFX و بازی های ویدیویی به طور گسترده ای استفاده می شود. در این دوره ، Maya 2019 Fundamentals: Overview and Modeling ، با اصول کار در مایا آشنا می شوید. در ابتدا ، خواهید فهمید که چگونه به رابط کاربری بروید و با اشیا کار کنید. در مرحله بعدی ، شما هندسه 3D و نحوه ساخت اشکال ساده را کشف خواهید کرد. سرانجام ، هنگام ساختن یک مدل هواپیمای بدون سرنشین آینده نگر ، از انواع مدل سازی یاد خواهید گرفت. با پایان این دوره ، شما دانش و ابزار لازم را خواهید داشت تا با استفاده از مایا سرعت خود را بالا ببرید تا بتوانید مسیرهای هنری 3 بعدی ما را دنبال کنید ، از جمله مسیر Unity Game Art. نرم افزار مورد نیاز: مایا 2019

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

شروع کار با مایا Getting Started with Maya

  • تور رابط Interface Tour

  • پیمایش در Viewport Navigating the Viewport

  • ایجاد یک پروژه مایا Creating a Maya Project

  • انتخاب و تبدیل اشیا Selecting and Transforming Objects

  • سازماندهی اشیا Sc صحنه Organizing Scene Objects

  • مبانی هندسه Geometry Basics

مبانی مدل سازی Modeling Basics

  • افزودن تصاویر مرجع Adding Reference Images

  • ساخت پوسته بیرونی Building the Outer Shell

  • تمام کردن پوسته Finishing the Shell

  • مدل سازی هسته Modeling the Core

  • اتمام هندسه هسته Finishing the Core Geometry

  • مدل سازی CPU Modeling the CPU

  • ایجاد مخازن Creating the Tanks

  • مدل سازی Undercarriage Modeling the Undercarriage

افزودن جزئیات Adding Detail

  • افزودن جزئیات موتور Adding Engine Detail

  • مسدود کردن چشم ها Blocking out the Eyes

  • ساختن ساختار ابرو Building the Brow Structure

  • ترکیب چشم ها Combining the Eyes

  • چشم ها را تمام کنید Finishing the Eyes

  • ایجاد اسلحه Creating the Guns

  • مدل سازی چشم مرکزی Modeling the Central Eye

  • پایان دادن به چشم مرکزی Finishing the Central Eye

پایان چهارچوب Finishing the Framework

  • تکثیر جزئیات متقارن Duplicating Symmetrical Details

  • مدل سازی چارچوب برتر Modeling the Top Framework

  • جزئیات چارچوب برتر Detailing the Top Framework

  • پایان چارچوب برتر Finishing the Top Framework

  • ساخت مسیر دافعه Building the Repulsor Track

تکمیل مدل Completing the Model

  • شروع دافعه Starting the Repulsor

  • مدل سازی قاب دافعه Modeling the Repulsor Frame

  • مدل سازی پایگاه دافعه Modeling the Repulsor Base

  • اتمام پایه دافعه Finishing the Repulsor Base

  • قرار دادن دافع کننده ها Placing Repulsors

  • افزودن سیم و کابل Adding Wires and Cables

  • نامگذاری و سازماندهی نهایی Final Naming and Organization

نمایش نظرات

آموزش مبانی مایا 2019: بررسی اجمالی و مدل سازی
جزییات دوره
4h 42m
35
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
37
4.8 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.