آموزش مدل سازی یک قهرمان زن در ZBrush و Maya

Modeling a Female Hero in ZBrush and Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش، با استفاده از ZBrush و Maya یک شخصیت قهرمان زن با وضوح بالا را از ابتدا می سازیم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4, Maya 2012. در این آموزش، با استفاده از ZBrush و Maya یک شخصیت قهرمان زن با وضوح بالا را از ابتدا می سازیم. در طول این آموزش دقیق، ما از قدرت ZBrush و Maya برای ساختن یک شخصیت قهرمان زن قوی از ابتدا تا انتها استفاده خواهیم کرد. ما از ZSpheres برای مسدود کردن شکل خشن مدل خود استفاده می کنیم و سپس هندسه خود را با استفاده از عملکرد GoZ با یک کلیک به Maya ارسال می کنیم. در مایا، می‌توانیم توپولوژی هر یک از قطعات خود را بازسازی کنیم، هندسه جدیدی برای ارسال به ZBrush ایجاد کنیم، یا هندسه موجود را اصلاح کنیم. ما کمی به عقب و جلو می رویم تا از مناسب ترین ابزار برای ساخت لباس و لوازم جانبی شخصیت استفاده کنیم. علاوه بر ابزارهای مدل‌سازی در مایا، ما همچنین از بسیاری از توابع مدل‌سازی داخلی ZBrush از جمله Shadowbox، استخراج مش و ابزارهای توپولوژی استفاده خواهیم کرد. هنگامی که کارمان تمام شد، یک کاراکتر تمام‌شده و با وضوح بالا خواهیم داشت که می‌توان آن را نقاشی کرد یا برای تقلب آماده کرد، و شما این دانش را خواهید داشت که این فرآیند را روی شخصیت خود تکرار کنید. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4، Maya 2012.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مدل سازی یک قهرمان زن در ZBrush و Maya Modeling a Female Hero in ZBrush and Maya

  • تنظیم تصاویر مرجع Setting up Reference Images

  • ساخت آرماتور ZSphere Building a ZSphere Armature

  • شکل دادن به پوست سازگار Shaping the Adaptive Skin

  • مجسمه سازی بدنه اصلی Sculpting the Main Body

  • شکستن پاها و پاها Breaking Apart the Legs and Feet

  • مجسمه سازی بازوها Sculpting the Arms

  • مجسمه سازی سر Sculpting the Head

  • اصلاح توپولوژی صورت در مایا Modifying the Facial Topology in Maya

  • اضافه کردن گوش ها Adding the Ears

  • اصلاح توپولوژی سر و قفسه سینه Modifying the Head and Chest Topology

  • تغییر توپولوژی دست و اضافه کردن چشم Changing the Hand Topology and Adding Eyes

  • ساختن پلک ها Making the Eyelids

  • اتمام مجسمه سازی صورت Finishing the Face Sculpt

  • مجسمه سازی قفسه سینه Sculpting the Chest

  • مدل سازی پایه پیراهن در مایا Modeling the Shirt Base in Maya

  • راه اندازی پایه جلیقه Starting the Vest Base

  • اتمام پایه جلیقه Finishing the Vest Base

  • ساخت پایه شلوار Building the Pants Base

  • ساخت پایه چکمه Building the Base of the Boot

  • اضافه کردن قطعات به چکمه در مایا Adding Pieces to the Boot in Maya

  • مجسمه سازی چکمه Sculpting the Boot

  • افزودن جزئیات بوت با ZBrush Primitives Adding Boot Detail with ZBrush Primitives

  • افزودن جزئیات به بوت با Shadowbox Adding Detail to the Boot with Shadowbox

  • جزئیات پاشنه چکمه Detailing the Boot Heel

  • اضافه کردن Boot Trim در Maya Adding the Boot Trim in Maya

  • اضافه کردن بند هولستر Adding the Holster Straps

  • مجسمه سازی شلوار Sculpting the Pants

  • ساخت کمربند کوچک و کوتاه شلوار Building the Pants Trim and Small Belt

  • مجسمه سازی پیراهن Sculpting the Shirt

  • مجسمه سازی جلیقه Sculpting the Vest

  • ساخت تریم و زیپ جلیقه Building the Vest Trim and Zipper

  • اضافه کردن نوارهای آستین و چاقو Adding the Sleeve and Knife Bands

  • ساخت بند بازو با استخراج مش Building the Arm Bands with Mesh Extraction

  • اضافه کردن هولستر Adding the Holster

  • ساخت کمربند بزرگ Building the Large Utility Belt

  • ساخت پرونده های مجله Building the Magazine Cases

  • مدل سازی چاقوهای پرتابی Modeling the Throwing Knives

  • ساخت پایه مو با ابزار توپولوژی Building the Hair Base with Topology Tools

  • مجسمه سازی مو Sculpting the Hair

  • مجسمه سازی ابروها Sculpting the Eyebrows

  • ساختن مژه ها Building the Eyelashes

  • انجام تنظیمات نهایی Making Final Adjustments

نمایش نظرات

آموزش مدل سازی یک قهرمان زن در ZBrush و Maya
جزییات دوره
6h 20m
43
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.