آموزش توسعه شخصیت و صحنه در Maya و Mudbox

Character and Scene Development in Maya and Mudbox

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این سری از درس ها، روند ایجاد یک صحنه تمام شده با شخصیت را با استفاده از Maya و Mudbox یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2010 و Mudbox 2010. در این سری از درس ها، فرآیند ایجاد یک صحنه تمام شده با شخصیت، با استفاده از Maya و Mudbox را یاد خواهیم گرفت. در بخش ابتدایی دوره، با استفاده از انواع ابزارها و تکنیک های مدل سازی در مایا، یک طرح را به هندسه سه بعدی تبدیل می کنیم. سپس هندسه خود را از Maya به Mudbox می‌بریم، جایی که ما شروع به مجسمه‌سازی طیف گسترده‌ای از جزئیات با وضوح بالا در بخش‌های مختلف صحنه خود خواهیم کرد. سپس در Mudbox می‌مانیم تا به سرعت نقشه‌های بافت رنگی، نقشه‌های دیدنی و نقشه‌های برآمدگی را نقاشی کنیم. با انجام تمام جزئیات و نقاشی‌هایمان، نتیجه خود را به‌عنوان یک FBX صادر می‌کنیم و به ما این امکان را می‌دهد که سریع و آسان تمام هندسه و نقشه‌های خود را به Maya برسانیم و سپس صحنه را رندر کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2010 و Mudbox 2010.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

توسعه شخصیت و صحنه در Maya و Mudbox Character and Scene Development in Maya and Mudbox

  • مسدود کردن در سلول و سر بیگانه Blocking in the Cell and Alien's Head

  • افزودن چشم ها و اصلاح پلک ها Adding Eyes and Modifying the Lids

  • ساختن بدن بیگانه Building the Alien's Body

  • مدل سازی پای بیگانه Modeling the Alien's Leg

  • چسباندن پا و ساختن یک شانه Attaching the Leg and Building a Shoulder

  • ساخت پایه بازو Building the Base of the Arm

  • قرار دادن بازوها و وصل کردن Posing the Arms and Attaching

  • بیرون آوردن شورت از بدن Extracting the Shorts from the Body

  • راه اندازی اشعه ماوراء بنفش بر روی بدن و سلول Setting up UVs on the Body and Cell

  • انتقال هندسه از مایا به Mudbox Transferring Geometry from Maya to Mudbox

  • مجسمه سازی بدن Sculpting the Body

  • استفاده از تمبر برای مجسمه سازی گوش Using Stamps to Sculpt the Ear

  • اضافه کردن چین و چروک و جزئیات دیگر به بیگانه Adding Wrinkles and Other Detail to the Alien

  • مجسمه سازی لباس Sculpting the Clothing

  • رنگ آمیزی پایه رنگ برای بیگانه Painting a Color Base for the Alien

  • نقاشی بافت برای چشم Painting Textures for the Eyes

  • ایجاد نقشه های Speccular و Gloss Creating Specular and Gloss Maps

  • بافت سلولی با نقاشی برآمدگی Texturing the Cell with Projection Painting

  • اضافه کردن رنگ و خاک به سلول Adding Paint and Dirt to the Cell

  • اضافه کردن یک نقشه برآمدگی برای سلول Adding a Bump Map for the Cell

  • استخراج نقشه های معمولی و اعمال به عنوان دست انداز Extracting Normal Maps and Applying as Bump

  • صادرات به عنوان FBX از Mudbox Exporting as FBX from Mudbox

  • تغییر اندازه صحنه به مقیاس دنیای واقعی در مایا Resizing Scene to Real-world Scale Within Maya

  • قرار دادن منبع روشنایی اولیه Placing Primary Illumination Source

  • افزودن منابع روشنایی ثانویه Adding Secondary Illumination Sources

  • ایجاد مواد برای لباس و سلول زندان Creating Materials for Clothing and Jail Cell

  • استفاده از SSS برای ایجاد پوسته شخصیت Using SSS to Create the Character's Skin

  • استفاده از فتوشاپ برای تغییر بافت شخصیت Using Photoshop to Modify the Character's Textures

  • ترکیب برآمدگی های رویه ای با نقشه های معمولی Combining Procedural Bumps with Normal Maps

  • اضافه کردن Global Illumination و Final Gather Adding Global Illumination and Final Gather

  • ایجاد الگوهای سایه با استفاده از Gobos Creating Shadow Patterns Using Gobos

  • اضافه کردن پرتوهای نور حجمی به رندر ما Adding Volumetric Light Rays to Our Render

  • ایجاد لایه های رندر اضافی برای کامپوزیت Creating Additional Render Layers for Compositing

  • ترکیب بندی و تصحیح رنگ در فتوشاپ Compositing and Color Correction in Photoshop

نمایش نظرات

آموزش توسعه شخصیت و صحنه در Maya و Mudbox
جزییات دوره
5h 7m
35
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.