آموزش راهنمای مبتدیان برای CINEMA 4D

Beginner's Guide to CINEMA 4D

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این مجموعه از آموزش های CINEMA 4D، مروری کلی بر CINEMA 4D خواهیم داشت. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R12 و بالاتر. The Beginner's Guide to CINEMA 4D یک سری آموزشی اساسی است، شما نگاهی مقدماتی به CINEMA 4D خواهید داشت تا بتوانید اصطلاحات و تعاریف ضروری را یاد بگیرید و در حین حرکت به سمت جلو پایه ای محکم بسازید. ما با پوشش دادن اصول اولیه رابط برنامه شروع خواهیم کرد. سپس نگاهی به انواع روش‌های کار با اشیا در CINEMA 4D خواهیم داشت. پس از آن، با اضافه کردن مواد، ایجاد انیمیشن و استفاده از MoGraph آشنا خواهید شد. و برای جمع بندی، نگاهی گذرا به BodyPaint 3D و رندر در CINEMA 4D خواهیم داشت. این سری از ویدیوهای گام به گام با در نظر گرفتن هنرمندانی که تازه با CINEMA 4D آشنا شده‌اند، توسعه داده شده است، بنابراین ما با سرعتی ثابت و قابل پیگیری آسان حرکت می‌کنیم و مطمئن می‌شویم که اصطلاحات و تکنیک‌های اساسی را درک می‌کنید. در مقاله ای رایگان درباره درک خط لوله تولید سه بعدی بیشتر بدانید. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R12 و بالاتر.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

راهنمای مبتدیان برای CINEMA 4D Beginner's Guide to CINEMA 4D

  • دور زدن رابط Getting Around the Interface

  • کار در View Panel Working in the View Panel

  • اضافه کردن و اصلاح اشیاء ساده Adding and Modifying Simple Objects

  • کار با انواع شیء مختلف Working with Various Object Types

  • استفاده از مواد Using Materials

  • کار با انیمیشن Working with Animation

  • استفاده از Cloner Objects Using Cloner Objects

  • کار با BodyPaint 3D Working with BodyPaint 3D

  • رندر در CINEMA 4D Rendering in CINEMA 4D

نمایش نظرات

آموزش راهنمای مبتدیان برای CINEMA 4D
جزییات دوره
1h 15m
10
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.