آموزش ایجاد وسایل نقلیه مفهومی در مایا

Creating Concept Vehicles in Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: یک گردش کار هنرمند محور برای توسعه مفهوم، مدل سازی چند ضلعی، نورپردازی و رندر را بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2008 و بالاتر. یک گردش کار هنرمند محور برای توسعه مفهوم، مدل سازی چند ضلعی، نورپردازی و رندر بیاموزید. این دوره نزدیک به هفت ساعت آموزش پروژه محور در مورد مدل سازی مفهومی خودرو برای استفاده در فیلم، بازی و طراحی ارائه می دهد. برای هنرمندان جدید و باتجربه عالی است. برجسته های محبوب عبارتند از: توسعه مفهومی. راه حل برای چالش های طراحی؛ تکنیک های مدل سازی چند ضلعی; با استفاده از پیش نمایش صاف. تبدیل پیش نمایش صاف به چند ضلعی. ریز عکسها برای تکمیل طرح ها. استفاده از سه بعدی برای پیش نمایش مدل ها. اصطلاحات و طراحی خودرو؛ ایجاد چین ها با حلقه های لبه. افزودن رئالیسم با جزئیات. تکنیک های نقشه برداری UV; استفاده از مواد سطح کروم؛ مواد رنگ اتومبیل ساختمانی; ایجاد جلوه های فلزی برس خورده. با استفاده از ابزار Text؛ رندر با Final Gather; اضافه کردن نور HDRI. ایجاد بافت در فتوشاپ; ایجاد نقشه برآمدگی کاشی. بافت های ساختمان با عکس های فوری UV. دستکاری جریان لبه با ابزار Split Polygon. ایجاد پانل های نصب شده؛ اضافه کردن پانل های درخشان نرم افزار مورد نیاز: Maya 2008 و بالاتر.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • کار کردن طرح های خشن روی کاغذ Working out Rough Designs on Paper

ایجاد وسایل نقلیه مفهومی در مایا Creating Concept Vehicles in Maya

  • استفاده از ریز عکسهای سه بعدی برای تکمیل طراحی Using 3D Thumbnails to Flesh out the Design

  • مسدود شدن در بدنه اصلی خودرو Blocking in the Main Body of the Car

  • اصلاح شکل ناهموار ماشین Refining the Rough Shape of the Car

  • تکمیل شکل اصلی ماشین Finishing the Main Shape of the Car

  • پالایش خطوط چین Refining Crease Lines

  • تعریف گریل جلویی Defining the Front Grill

  • تیز کردن خطوط چین Sharpening the Crease Lines

  • جدا کردن پانل های بدنه Cutting Body Panels Apart

  • ایجاد Insets گریل Creating Grill Insets

  • ایجاد Insets بال Creating Wing Insets

  • ساخت Scoops Building the Scoops

  • ساخت بال های جلویی Building the Front Wings

  • اتمام بال ها Finishing the Wings

  • جزئیات سایبان Detailing the Canopy

  • اتمام سایبان Finishing the Canopy

  • شکل دادن به موتور Shaping the Engine

  • جزئیات موتور Detailing the Engine

  • افزودن جزئیات موتور خارجی Adding External Engine Details

  • جزئیات موتور تکمیلی Finishing Engine Details

  • افزودن جزئیات داخلی اسکوپ و هواکش Adding Scoop and Vent Interior Detail

  • ساخت بالهای جلویی کوچک Building Small Front Wings

  • مدل سازی ناحیه چراغ جلو Modeling the Headlight Area

  • ساخت جزئیات چراغ جلو Building the Headlight Details

  • تکمیل جزئیات چراغ جلو Finishing the Headlight Details

  • ساخت منطقه چراغ عقب Building the Taillight Area

  • استفاده مجدد از هندسه برای پایان دادن به چراغ های عقب Reusing Geometry to Finish the Taillights

  • جزئیات چرخ ها Detailing the Wheels

  • اتمام منطقه گریل Finishing the Grill Area

  • ساخت داخل Building the Interior

  • اتمام Back End Finishing the Back End

  • افزودن کلیدهای پایانی Adding Finishing Touches

  • استفاده از مواد رنگ خودرو Applying Car Paint Materials

  • راه اندازی HDRI Dome Setting up an HDRI Dome

  • افزودن یک ماده کروم به کار روشن Adding a Chrome Material to the Bright Work

  • ادامه افزودن مواد Continuing to Add Materials

  • قرار دادن اشعه ماوراء بنفش Laying out UVs

  • ایجاد بافت گریل در فتوشاپ Creating the Grill Texture in Photoshop

  • ساختن بافت چراغ جلو Building the Headlight Texture

  • ایجاد نقشه برآمدگی آج تایر Creating the Tire Tread Bump Map

  • رندر با Final Gather Rendering with Final Gather

نمایش نظرات

آموزش ایجاد وسایل نقلیه مفهومی در مایا
جزییات دوره
6h 47m
41
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.