آموزش مقدمه ای بر RenderMan RIS در هودینی

Introduction to RenderMan RIS in Houdini

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این دوره، Renderman RIS را در Houdini 15 بررسی خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Houdini 15 و Renderman 20 یا بالاتر. در این دوره، Renderman RIS را در Houdini 15 بررسی خواهیم کرد. استودیوها سال هاست که از Renderman استفاده می کنند و با پیشرفت های اخیر یکپارچه سازی در Houdini 15 و Renderman 20 شما نیز می توانید از این گردش کار سریع و آسان برای نورپردازی، سایه زدن و رندر پروژه بعدی خود استفاده کنید. ما با صحبت در مورد اجرای رندرمن برای هودینی و تنظیم یک صحنه ابتدایی شروع می کنیم. نحوه دسترسی به ابزارها و ایجاد اولین رندر ساده خود را یاد خواهیم گرفت. سپس به حالت رندر جدید RIS که در آن مواد رویه‌ای خود را توسعه می‌دهیم عمیق‌تر خواهیم رفت. ما همچنین اصول کار با چراغ ها و رندر انتگرال ها را یاد خواهیم گرفت. نگران نباشید اگر قبلاً از Renderman استفاده نکرده‌اید، این سری از درس‌ها برای هنرمندی طراحی شده است که در رندرمن با رندرمن کاملاً تازه کار است، اما همچنین درک کاملی از مفاهیم اولیه سه بعدی و درک کلی از رابط هودینی دارد. اگر می‌خواهید در مورد این مفاهیم اولیه سرعت بگیرید، با بررسی جدیدترین دوره مقدماتی هودینی در کتابخانه ما شروع کنید. نرم افزار مورد نیاز: Houdini 15 و Renderman 20 یا بالاتر.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مقدمه ای بر RenderMan RIS در هودینی Introduction to RenderMan RIS in Houdini

  • راه اندازی RenderMan برای هودینی Setting up RenderMan for Houdini

  • ایجاد یک صحنه RIS ساده Creating a Simple RIS Scene

  • مواد و چراغ های RIS RIS Materials and Lights

  • Bxdf اصول دیزنی The Disney Principled Bxdf

  • تبدیل و استفاده از نقشه های بافت Converting and Using Texture Maps

  • Pixar LM Bxdf The Pixar LM Bxdf

  • گره های یکپارچه ساز و گره ROP Integrator Nodes and the ROP Node

  • با استفاده از IBL Using IBL

  • استفاده از انواع نور دیگر Using Other Light Types

  • AOV و LPE AOV's and LPE's

  • آوردن آن همه با هم Bringing It All Together

  • ایجاد پایه Bxdf Creating Base Bxdf's

  • استفاده از Base Bxdf's Applying Base Bxdf's

  • با استفاده از Subdivision Using Subdivision

  • تبدیل دسته ای و انتشار نور Batch Convert and Light Emission

  • PxrTexture و Pxr به شناور PxrTexture and Pxr to Float

  • نقشه های معمولی Normal Maps

  • استفاده از عبارات SE Using SE Expressions

  • کیفیت رندر نهایی Final Render Quality

نمایش نظرات

آموزش مقدمه ای بر RenderMan RIS در هودینی
جزییات دوره
3h 13m
20
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
John Moncrief
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

John Moncrief John Moncrief

جان ساکن هودینی و نویسنده پویایی در Pluralsight است. در کالج ، او فرصت کار در SideFX (سازندگان Houdini) را داشت و توانسته است طی سالهای گذشته به بسیاری از متخصصین صنعت خلاق پویایی و جلوه های بصری آموزش دهد. او برای دیدن عجله در دیدن مردمک های خود لحظه های "لامپ" زندگی می کند. آخرین علاقه جان این بوده است که روح تازه ای به کتابخانه آموزش Pluralsight Houdini ببخشد و اطمینان حاصل کند که هیچ نرم افزار یا ابزاری نمی تواند مانعی برای بیان دید خلاق هنرمند باشد. اگر شما آماده هستید که لحظات "لامپ" خود را در سفر خود به تسلط بر شبیه سازی های پویا تجربه کنید ، اجازه دهید جان به شما کمک کند تا وحشیانه ترین ایده های خود را به یک واقعیت تصویری تبدیل کنید.