آموزش شروع کار با UV در مایا 2011

Getting Started with UVs in Maya 2011

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این سری از درس ها، ما قصد داریم نگاهی به اصول کار با UV در مایا بیاندازیم. نرم‌افزار مورد نیاز: Maya 2011 و بالاتر. در این سری از درس‌ها، می‌خواهیم نگاهی به اصول کار با UV در مایا بیاندازیم. UV ها و چیدمان های UV جنبه های مهم ایجاد بافت برای مدل های سه بعدی ما هستند. آنها به ما اجازه می دهند تا به مایا بگوییم که چگونه تصاویر دو بعدی را که ایجاد می کنیم اعمال کند. داشتن یک چیدمان UV خوب واقعاً می تواند در افزایش سرعت ایجاد بافت و بهینه سازی نتایج شما تفاوت ایجاد کند. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011 و بالاتر.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

شروع کار با UV در مایا 2011 Getting Started with UVs in Maya 2011

  • راهنمای تصویری UVs Visual Guide to UVs

  • اصول اولیه UVs در مایا Basics of UVs in Maya

  • با استفاده از نقشه برداری مسطح Using Planar Mapping

  • نقشه برداری کروی و استوانه ای Spherical and Cylindrical Mapping

  • طراحی UV بر اساس دوربین Projecting UVs Based on Cameras

  • با استفاده از نقشه برداری خودکار UV Using Automatic UV Mapping

  • ویرایش طرح‌بندی‌های UV Editing UV Layouts

  • استفاده از پیش بینی های چندگانه UV Using Multiple UV Projections

  • باز شدن و آرامش UVs Unfolding and Relaxing UVs

  • انتقال چیدمان های UV Transferring UV Layouts

  • ایجاد عکس های فوری UV Creating UV Snapshots

نمایش نظرات

آموزش شروع کار با UV در مایا 2011
جزییات دوره
1h 15m
12
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.