آموزش کاربردهای جایگزین برای خز در حالت Modo

Alternate Uses for Fur in modo

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این سری از درس‌ها، یاد می‌گیریم که چگونه می‌توان از خز برای ایجاد تعدادی افکت استفاده کرد که ممکن است در ابتدا کاملاً آشکار نباشند. نرم‌افزار مورد نیاز: modo 401. در این سری از درس‌ها، می‌آموزیم که چگونه می‌توان از خز برای ایجاد تعدادی افکت استفاده کرد که ممکن است در ابتدا کاملاً آشکار نباشند. ما برخی از این کاربردها مانند استفاده از خز برای انواع مختلف چمن برای صحنه شما را بررسی خواهیم کرد. ما همچنین با تغییر برخی از تنظیمات مواد خز، پیچک ها و خارها را ایجاد خواهیم کرد. ما یک انفجار انرژی یا انفجار آتش بازی با استفاده از خز می سازیم و همچنین یک فرش ضخیم زیبا برای صحنه های داخلی خود خواهیم ساخت. علاوه بر این، ما به این خواهیم پرداخت که چگونه می‌توانیم از UVهای ساخته شده برای خز برای ترسیم تصاویر روی آن‌ها استفاده کنیم، و اسپریت‌هایی ایجاد کنیم که می‌توانیم برای درختان، بوته‌ها یا هر تعداد کاربردی از آنها استفاده کنیم. در نهایت، ما از خز برای اضافه کردن پرها به شخصیت پرنده، با نقشه‌های رنگی و شفافیت استفاده می‌کنیم. با نگاهی به برخی از کاربردهای جایگزین خز، امیدواریم ایده‌های جدیدی در مورد اینکه چگونه می‌توانید خز را خلاقانه در جریان کار خود ادغام کنید، به دست آورید. نرم افزار مورد نیاز: modo 401.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

کاربردهای جایگزین برای خز در حالت Modo Alternate Uses for Fur in modo

  • ایجاد چمن با خز Creating Grass with Fur

  • ایجاد پیچک با خز Creating Tendrils with Fur

  • ایجاد یک انفجار آتش بازی با خز Creating a Fireworks Burst with Fur

  • ساخت فرش با خز Creating Carpet with Fur

  • ایجاد خار با خز Creating Spines with Fur

  • ایجاد جن با خز Creating Sprites with Fur

  • ایجاد پر با خز Creating Feathers with Fur

نمایش نظرات

آموزش کاربردهای جایگزین برای خز در حالت Modo
جزییات دوره
1h 7m
8
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.