آموزش ابزارهای توپولوژی در TopoGun 2.0

Topology Tools in TopoGun 2.0

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این دوره، ما در مورد برخی از ابزارهای توپولوژی در TopoGun 2.0 و چگونگی بهبود گردش کار شما صحبت خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: TopoGun 2.0. در این دوره آموزشی، در مورد برخی از ابزارهای توپولوژی در TopoGun 2.0 و اینکه چگونه می توانند گردش کار شما را بهبود بخشند، صحبت خواهیم کرد. ما با بررسی چندین روش مختلف برای ایجاد سریع توپولوژی جدید در امتداد سطوح استوانه ای مانند بازوها یا سایر زائده ها شروع خواهیم کرد. ما به اصلاحات در ابزار Draw و همچنین ابزار Tubes جدید نگاه خواهیم کرد. ما همچنین ابزار Extrude و چگونگی استفاده از آن برای گسترش سریع توپولوژی موجود در امتداد سطح مش های مرجع را بررسی خواهیم کرد. ابزار Brush ابزاری عالی برای جابجایی توپولوژی جدید در امتداد سطح مرجع یا برای توزیع مجدد نقاط برای ایجاد یک طرح تمیزتر است. ما در مورد روش های مختلف استفاده از Brush Tool صحبت خواهیم کرد. همچنین ویژگی‌های تقارن جدید، نحوه اعمال آن‌ها در ابزارهای ما و اینکه چگونه می‌توانیم صفحات تقارن را برای اشکال کمی نامتقارن سفارشی کنیم، پوشش خواهیم داد. در نهایت، ما در مورد استفاده از Morpher برای اصلاح توپولوژی موجود برای تطبیق تغییرات با مش های مرجع صحبت خواهیم کرد. در پایان، شما ایده بهتری از ویژگی‌های موجود در TopoGun 2.0 خواهید داشت و اینکه چگونه این ویژگی‌ها می‌توانند برای شما مفید باشند، در حالی که مدل‌های خود را مجدداً طراحی می‌کنید. TopoGun 2.0 در نسخه بتا است، بنابراین ممکن است هنوز مشکلاتی وجود داشته باشد، اما مدتی است که منتشر شده است و افزایش کارایی برخی از این ابزارها، آن را به گزینه ای عالی تبدیل کرده است. نرم افزار مورد نیاز: TopoGun 2.0.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ابزارهای توپولوژی در Topogun 2.0 Topology Tools in Topogun 2.0

  • ایجاد توپولوژی استوانه ای با ابزار Draw Creating Cylindrical Topology with the Draw Tool

  • با استفاده از ابزار Tubes Using the Tubes Tool

  • گسترش هندسه با ابزار Extrude Extending Geometry with the Extrude Tool

  • اصلاح توپولوژی با ابزار Brush Modifying Topology with the Brush Tool

  • کار متقارن Working Symmetrically

  • استفاده از Symmetry Warps Using Symmetry Warps

  • با استفاده از Morpher Using the Morpher

نمایش نظرات

آموزش ابزارهای توپولوژی در TopoGun 2.0
جزییات دوره
0h 54m
8
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.