آموزش ایجاد کاراکترهای با وضوح بالا در ZBrush

Creating High Resolution Characters in ZBrush

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این دوره، ما از ZBrush برای ساخت و جزئیات یک شخصیت دوچرخه‌سواری با وضوح بالا استفاده می‌کنیم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4، Maya 2011، Photoshop برای فایل های پروژه. در این دوره، ما از ZBrush برای ساخت و جزئیات یک شخصیت دوچرخه سوار با وضوح بالا استفاده می کنیم. ZBrush یک ابزار عالی برای کنار هم قرار دادن کاراکترها است. شما می توانید هندسه پایه ایجاد کنید، مش های خود را مجسمه سازی و رنگ کنید، لوازم جانبی و لباس بسازید، و به طور یکپارچه بین سایر برنامه ها کار کنید. در این دوره، فرآیند ساخت یک کاراکتر با وضوح بالا را از ابتدا تا انتها با استفاده از ZBrush به عنوان برنامه اصلی خود خواهیم دید. ما استفاده از zSpheres را در ایجاد مش پایه خود بررسی خواهیم کرد. ما از GoZ برای گرفتن سریع هندسه بین ZBrush و Maya استفاده می‌کنیم، اگرچه روش‌های مورد استفاده برای سایر برنامه‌ها نیز کاربرد دارند. ما همچنین از کمی فتوشاپ برای ویرایش و ایجاد برخی از نقشه‌های بافت استفاده می‌کنیم که می‌توانیم در ZBrush از آنها برای اضافه کردن جزئیات مجسمه‌سازی و رنگ استفاده کنیم. ما می‌خواهیم زمین‌های زیادی را پوشش دهیم و در پایان، شما یک شخصیت تمام‌شده، همراه با ابزارهایی که برای ایجاد مدل‌های کاراکتر با وضوح بالا نیاز دارید، خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4، Maya 2011، Photoshop برای فایل های پروژه.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ایجاد کاراکترهای با وضوح بالا در ZBrush Creating High Resolution Characters in ZBrush

  • کار با مفهوم هنر Working with Concept Art

  • تنظیم تصاویر مرجع Setting up Reference Images

  • ساختن هندسه پایه با Zspheres Building Base Geometry with Zspheres

  • شکل دادن و اصلاح مش پایه Shaping and Modifying the Base Mesh

  • سفارشی سازی توپولوژی در مایا Customizing Topology in Maya

  • کار بر روی توپولوژی بدن Working on the Body Topology

  • اتمام تغییرات توپولوژی Finishing the Topology Changes

  • شکل دادن به بدن شخصیت Shaping the Character's Body

  • مجسمه سازی فرم های اصلی بدن Sculpting the Main Forms of the Body

  • مجسمه سازی ساختار اصلی سر Sculpting the Main Head Structure

  • افزودن جزئیات به سر Adding Detail to the Head

  • مجسمه سازی دست ها Sculpting the Hands

  • اتمام مجسمه سازی بدن و سر Finishing the Body and Head Sculpt

  • چند رنگ آمیزی چشم Polypainting the Eyes

  • ساخت شلوار جین Building the Jeans

  • ایجاد یک چیدمان UV برای شلوار جین Creating a UV Layout for the Jeans

  • شروع بافت جین در فتوشاپ Starting the Jeans Texture in Photoshop

  • تکمیل بافت شلوار جین Finishing the Jeans Texture

  • استفاده از بافت جین برای نقاشی و مجسمه سازی در ZBrush Using the Jeans Texture to Paint and Sculpt in ZBrush

  • مجسمه سازی چین و چروک در شلوار جین Sculpting Wrinkles into the Jeans

  • ایجاد یک پیراهن با ابزار توپولوژی Creating a Shirt with the Topology Tools

  • مجسمه سازی و نقاشی پیراهن Sculpting and Painting the Shirt

  • ساخت جلیقه Building the Vest

  • افزودن جزئیات به جلیقه Adding Details to the Vest

  • مجسمه سازی و نقاشی جلیقه Sculpting and Painting the Vest

  • مدل سازی هندسه چکمه Modeling the Boot Geometry

  • اتمام چکمه ها Finishing the Boots

  • چند رنگ آمیزی چکمه ها Polypainting the Boots

  • افزودن ابرو با Zspheres Adding Eyebrows with Zspheres

  • ساختن و مجسمه سازی سبیل Building and Sculpting a Moustache

  • استفاده از Spotlight برای رنگ آمیزی چهره Using Spotlight to Paint the Face

  • چند رنگ آمیزی بقیه بدن Polypainting the Rest of the Body

  • مجسمه سازی یک وصله برای جلیقه Sculpting a Patch for the Vest

  • استفاده از Shadowbox برای ایجاد یک پچ بزرگ برای جلیقه Using Shadowbox to Create a Large Patch for the Vest

  • ساخت زیپ با استفاده از Shadowbox Building the Zippers Using Shadowbox

  • مدل سازی سگک کمربند Modeling the Belt Buckle

  • استفاده از لایه ها برای افزودن جای زخم صورت Using Layers to Add a Facial Scar

  • نقاشی خالکوبی روی بازو Painting a Tattoo on the Arm

  • اضافه کردن ساییدگی و پارگی به شلوار جین Adding Wear and Tear to the Jeans

  • انجام اصلاحات نهایی Making Final Modifications

نمایش نظرات

آموزش ایجاد کاراکترهای با وضوح بالا در ZBrush
جزییات دوره
7h 4m
41
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.