آموزش ایجاد شخصیت های بازی با 3ds Max و ZBrush

Creating Game Characters with 3ds Max and ZBrush

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش، ما از 3ds Max برای ایجاد یک شخصیت از نوع بازی و با وضوح پایین از یک مدل بسیار دقیق استفاده خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2011 و بالاتر، ZBrush 4. در این آموزش ما از 3ds Max برای ایجاد یک شخصیت از نوع بازی و با وضوح پایین از یک مدل بسیار دقیق استفاده می کنیم. ایجاد کاراکترهای جذاب هنگام استفاده از برنامه های مجسمه سازی قدرتمند مانند Zbrush یا Mudbox در ارتباط با 3ds Max بسیار سرگرم کننده است. ما می توانیم مدل هایی با جزئیات بسیار بالا در برنامه های مجسمه سازی خود ایجاد کنیم. اما قرار دادن این شخصیت‌ها در حالتی با وضوح پایین‌تر و مناسب برای تقلب و انیمیشن می‌تواند کمی چالش‌برانگیزتر باشد. در این آموزش، فرآیند استفاده از 3ds Max و Zbrush را برای تبدیل یک شخصیت با وضوح بالا، مجسمه سازی و نقاشی شده به یک شبکه با وضوح پایین و از نوع بازی که می تواند تقلب و متحرک شود را طی می کنیم. ما با استفاده از Decimation Master شروع خواهیم کرد تا وضوح مدل خود را به شدت کاهش دهیم و در عین حال بسیاری از جزئیات بصری را حفظ کنیم. هنگامی که در 3ds Max قرار گرفتیم، هندسه‌ای با وضوح پایین در اطراف این مش‌های دقیق ایجاد می‌کنیم تا بتوانیم اشکال مهم شخصیت را ثبت کنیم. ما طرح‌بندی‌های UV را برای قطعات با وضوح پایین ایجاد می‌کنیم و در نهایت رنگ و جزئیات مجسمه‌سازی شده را از قطعات با وضوح بالا به مش جدید استخراج می‌کنیم. در پایان، مدلی از 20 میلیون چند ضلعی را به 8000 مثلث کاهش خواهیم داد. پس از اتمام کار، می توانید از گردش کار برای انتقال و تبدیل کاراکترهای با وضوح بالا به حالت قابل استفاده تر استفاده کنید. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2011 و بالاتر، ZBrush 4.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ایجاد شخصیت های بازی با 3ds Max و ZBrush Creating Game Characters with 3ds Max and ZBrush

  • تقسیم کردن بدن شخصیت Splitting up the Character's Body

  • آماده سازی و صادرات بدنه Preparing and Exporting the Body

  • تهیه و صادرات پوشاک Preparing and Exporting the Clothing

  • تهیه و صادرات چشم Preparing and Exporting the Eyes

  • انتقال قطعات با وضوح بالا به 3ds Max Transferring High-resolution Pieces to 3ds Max

  • ساخت پاهای با وضوح پایین Building the Low-resolution Legs

  • اضافه کردن کمربند و سگک Adding the Belt and Buckle

  • تکمیل شلوار با وضوح پایین Finishing the Low-resolution Pants

  • ایجاد یک چیدمان UV برای شلوار و چکمه Creating a UV Layout for the Pants and Boots

  • اصلاح چشم Modifying the Eyes

  • شروع بر روی سر شخصیت Beginning on the Character's Head

  • کار روی سبیل Working on the Mustache

  • اتمام سر Finishing the Head

  • اصلاح بازوها Modifying the Arms

  • پایان دادن به دست ها Finishing the Hands

  • ایجاد یک چیدمان UV برای بدن Creating a UV Layout for the Body

  • آغاز نیم تنه شخصیت Beginning the Character's Torso

  • تکمیل شکل جلیقه اصلی Finishing the Main Vest Shape

  • اضافه کردن یقه جلیقه Adding the Vest Collar

  • اضافه کردن جزئیات به نیم تنه Adding Details to the Torso

  • ایجاد یک چیدمان UV برای نیم تنه Creating a UV Layout for the Torso

  • ایجاد نقشه های رنگی و عادی برای بدن Creating Color and Normal Maps for the Body

  • ایجاد نقشه های رنگی و عادی برای پاها Creating Color and Normal Maps for the Legs

  • ایجاد نقشه های رنگی و نرمال برای نیم تنه Creating Color and Normal Maps for the Torso

  • ایجاد نقشه های چشمگیر Creating Specular Maps

نمایش نظرات

آموزش ایجاد شخصیت های بازی با 3ds Max و ZBrush
جزییات دوره
4h 10m
26
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.