آموزش شروع کار با ZBrush

Getting Started with ZBrush

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این دوره، با یک دید کلی از ابزارها و تکنیک های موجود، به سرعت در ZBrush به سرعت بالا می رویم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 3.1 و بالاتر. در این دوره، با یک دید کلی از ابزارها و تکنیک های موجود، به سرعت در ZBrush به سرعت عمل می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 3.1 و بالاتر.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

شروع کار با ZBrush Getting Started with ZBrush

  • Pixols and the 2.5D Canvas Pixols and the 2.5D Canvas

  • دور زدن رابط Getting Around the Interface

  • نقاشی با برس های 2.5 بعدی Painting with 2.5D Brushes

  • کار با ابزار Working with Tools

  • وارد کردن هندسه به ZBrush Importing Geometry into ZBrush

  • تقسیم بندی هندسه شما Subdividing Your Geometry

  • شروع کار با مجسمه سازی Getting Started with Sculpting

  • انواع و تنظیمات برس مجسمه سازی Sculpting Brush Types and Settings

  • استفاده از Strokes و Alphas Using Strokes and Alphas

  • هندسه پوشاندن و پنهان کردن Masking and Hiding Geometry

  • کار با مواد Working with Materials

  • چند رنگ آمیزی در ZBrush Polypainting in ZBrush

  • رندر عکس و فیلم Rendering Images and Movies

  • کار با SubTools Working with SubTools

  • استفاده از لایه های سه بعدی Using 3D Layers

  • نمایش شخصیت ها با استفاده از Transpose Posing Characters Using Transpose

  • استفاده از ZSpheres برای ایجاد هندسه پایه Using ZSpheres to Create Base Geometry

  • ایجاد نقشه های عادی و جابجایی Creating Normal and Displacement Maps

  • گسترش ZBrush با افزونه ها Extending ZBrush with Plug-ins

نمایش نظرات

آموزش شروع کار با ZBrush
جزییات دوره
2h 11m
20
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.