آموزش ساخت سلاح بازی در Softimage و Mudbox

Creating Game Weapons in Softimage and Mudbox

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این سری از آموزش ها، مراحل ساخت و جزییات یک کمان کراس با استفاده از Softimage و Mudbox را در زمان واقعی خواهیم داشت. نرم افزار مورد نیاز: Softimage 2014، Mudbox 2014، Marmoset Toolbag. در این سری از آموزش ها، فرآیند ساخت و جزئیات کمان پولادی با استفاده از Softimage و Mudbox را در زمان واقعی بررسی خواهیم کرد. هنگام ساخت دارایی های سه بعدی، توانایی رایانه شما برای دستکاری آن اشیاء محدود است، به خصوص هنگامی که با مش های با وضوح بسیار بالا سر و کار دارید. به همین دلیل، ما از تصاویر دو بعدی مانند نقشه های معمولی استفاده می کنیم تا جزئیات با وضوح بالا را به گونه ای شبیه سازی کنیم که بتوانیم راحت تر از آن استفاده کنیم. ما با ساختن هندسه پایه برای کمان پولادی خود در Softimage شروع می کنیم. هنگامی که هندسه پایه مدل شد، اسلحه را در Mudbox با جزئیات و رنگ آمیزی می کنیم. برای پایان کار، قبل از مشاهده کمان پولادی خود در کیسه ابزار Marmoset، نقشه هایی را برای رنگ و جزئیات مجسمه سازی شده ایجاد می کنیم. وقتی کارتان تمام شد، درک بهتری از گردش کار مربوط به ساخت و مجسمه سازی وسایل و قطعات با وضوح بالا با Softimage و Mudbox و ایجاد دارایی های قابل استفاده از آنها خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: Softimage 2014، Mudbox 2014، Marmoset Toolbag.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ساخت سلاح بازی در Softimage و Mudbox Creating Game Weapons in Softimage and Mudbox

  • مسدود کردن در بدنه کمان کراس Blocking in the Crossbow Body

  • اتمام بدنه کمان کراس Finishing the Crossbow Body

  • مدل سازی اندام ها Modeling the Limbs

  • ساخت قرقره ها و کابل ها Building the Pulleys and Cables

  • پایان دادن به جلوی کمان پولادی Finishing the Front of the Crossbow

  • مدل سازی پیکان Modeling the Arrow

  • افزودن دامنه Adding the Scope

  • ایجاد طرح بندی UV Creating a UV Layout

  • انتقال هندسه به Mudbox Transferring Geometry to Mudbox

  • مجسمه سازی پایه Sculpting the Base

  • رنگ آمیزی پایه Painting the Base

  • اضافه کردن کثیفی و کثیفی Adding Dirt and Grime

  • نقاشی یک نقشه چشمگیر Painting a Specular Map

  • نقاشی جلوی کمان پولادی Painting the Front of the Crossbow

  • صادرات نقشه ها و هندسه Exporting Maps and Geometry

  • مشاهده نتیجه بلادرنگ Viewing the Real-time Result

نمایش نظرات

آموزش ساخت سلاح بازی در Softimage و Mudbox
جزییات دوره
2h 16m
17
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.