آموزش اصول بازبینی تفنگ ساچمه ای

Shotgun Review Fundamentals

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: این دوره به شما می آموزد که چگونه هنرمندان ، تهیه کنندگان و مدیران می توانند از Shotgun برای ارسال ، بررسی و نقد کارهای انجام شده روی پروژه های خود استفاده کنند. نرم افزار مورد نیاز: تفنگ ساچمه ای. هنگام ایجاد پروژه هایی مانند فیلم ، کوتاه یا تبلیغات تجاری ، مهم است که بتوانید کارهای مربوطه را همانطور که انجام شده ارسال کنید و سریع بازخورد بگیرید تا همه بتوانند به جلو حرکت کنند. در این دوره ، Shotgun Review Fundamentals ، استفاده از Shotgun را برای ارسال و بررسی کار با استفاده از طیف گسترده ای از روش ها جستجو خواهید کرد. در ابتدا یاد می گیرید که رسانه های جدید را چه در پشت میز کار و چه در سفر هستید ، ارسال کنید. در مرحله بعدی ، خواهید دید که ناظران چگونه می توانند کار را در زمینه های مختلف بررسی کنند و یادداشت ها و بازخورد تصویری را مستقیماً روی صفحه بگذارند. سرانجام ، شما خواهید فهمید که چگونه از Shotgun برای دریافت بازخورد از مشتریان خارج از محیط استودیوی خود استفاده کنید. در پایان این دوره ، شما می توانید شروع به ایجاد و جمع آوری پروژه های خود در Shotgun کنید. نرم افزار مورد نیاز: تفنگ ساچمه ای.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

اصول بازبینی تفنگ ساچمه ای Shotgun Review Fundamentals

  • مقدمه ای بر تفنگ ساچمه ای Introduction to Shotgun

  • ارسال کار برای بررسی Submitting Work for Review

  • مرور کار در مرورگر Reviewing Work in the Browser

  • با برنامه موبایل شاتگان بازبینی کنید Review with the Shotgun Mobile App

  • استفاده از RV Desktop Media Player Using the RV Desktop Media Player

  • با استفاده از سایت بررسی مشتری Using the Client Review Site

  • یک بستر متصل A Connected Platform

نمایش نظرات

آموزش اصول بازبینی تفنگ ساچمه ای
جزییات دوره
0h 36m
8
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.