آموزش شروع سریع ZBrush: جلد 3

Quick Start to ZBrush: Volume 3

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در جلد 3 شروع سریع به ZBrush ، ما در مورد مفاهیم پوشش داده شده در جلد 1 و 2 استفاده خواهیم کرد. در جلد 3 از شروع سریع به ZBrush ، ما در مورد مفاهیم پوشش داده شده در جلد 1 و 2 خواهیم ساخت. ما " من با صحبت کردن در مورد استفاده و دستکاری مواد شروع می کنم. ما تکنیک های مدل سازی و یا رنگ آمیزی مدل هایمان را پوشش خواهیم داد. علاوه بر این ، ما در مورد UV ها صحبت خواهیم کرد و استفاده از Shadowbox را برای ایجاد هندسه جدید از ماسک ها بررسی خواهیم کرد. در آخر ، ما یاد خواهیم گرفت که با استفاده از remesh چندین قطعه را با هم ترکیب کنیم و آنها را با استفاده از برس های برش دهنده جزئیات دهیم. در پایان ما با ایجاد بافت و کاراکتر و قطعات پایه جدید به پروژه Quick Start خود اضافه خواهیم کرد. این دوره ها به ترتیب طراحی شده اند بنابراین ما واقعاً شما را تشویق می کنیم قبل از ادامه این بخش ، جلد 1 و 2 را شروع کنید. ما همچنین شما را تشویق می کنیم که از تکالیف بعدی هر جلد استفاده کنید. این وظایف به شما امکان می دهد آنچه را آموخته اید به کار بگیرید و آن ابزارها و تکنیک ها را در پروژه های خود به کار بگیرید.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

شروع سریع ZBrush: جلد 3 Quick Start to ZBrush: Volume 3

  • کار با مواد Working with Materials

  • مبانی رنگ آمیزی Polypainting Basics

  • نقاشی با سکته مغزی و آلفا Painting with Strokes and Alphas

  • کار با UV Working with UVs

  • با استفاده از نقشه های بافت Using Texture Maps

  • اضافه کردن سر و صدای سطح Adding Surface Noise

  • با استفاده از Shadowbox Using Shadowbox

  • هندسه بازسازی کننده Remeshing Geometry

  • جزئیات پروژه Projecting Detail

  • کلیپ هندسه Clipping Geometry

  • جلد 3 واگذاری Volume 3 Assignment

نمایش نظرات

آموزش شروع سریع ZBrush: جلد 3
جزییات دوره
1h 35m
12
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
18
4.7 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.