آموزش خط لوله نفوذی جلد 2: مدلسازی

'Infiltrator' Production Pipeline Volume 2: Modeling

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این سری از درس ها، ما قصد داریم ربات عنکبوتی را برای پروژه Infiltrator خود بسازیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011. در این سری از درس ها، ما قصد داریم ربات عنکبوتی را برای پروژه Infiltrator خود بسازیم. در این بخش از پروژه Infiltrator از هنر مرجع ایجاد شده در بخش قبل برای ساخت هندسه کاراکتر استفاده می کنیم. ما طرحی را که روی آن مستقر شده‌ایم می‌گیریم و آن را در مایا با استفاده از ابزارهای مختلف مدل‌سازی می‌سازیم. ما با ایجاد یک کتابخانه بزرگ از قطعات مکانیکی شروع می کنیم که می توانیم از آن برای اضافه کردن جزئیات و پر کردن مناطق باز بنا به صلاحدید خود استفاده کنیم. سپس قطعات بزرگ پوسته را می سازیم و با استفاده از کتابخانه هندسی خود شروع به چیدن آن ها در کنار هم می کنیم. همچنین در مورد نامگذاری و گروه بندی هندسه به طور مناسب و استفاده مجدد از هندسه برای صرفه جویی در زمان صحبت خواهیم کرد. پس از اتمام، هندسه ربات Infiltrator خود را خواهیم داشت که می‌توانیم آن را ریگ، متحرک سازی و ادغام در ویدیوی خود کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

خط لوله نفوذی جلد 2: مدلسازی 'Infiltrator' Production Pipeline Volume 2: Modeling

  • مرور هنر مرجع Reviewing Reference Art

  • ساخت کتابخانه قطعات - قسمت 1 Building a Parts Library - Part 1

  • ساخت کتابخانه قطعات - قسمت 2 Building a Parts Library - Part 2

  • ساخت کتابخانه قطعات - قسمت 3 Building a Parts Library - Part 3

  • ساخت کتابخانه قطعات - قسمت 4 Building a Parts Library - Part 4

  • ساخت کتابخانه قطعات - قسمت 5 Building a Parts Library - Part 5

  • ساخت کتابخانه قطعات - قسمت 6 Building a Parts Library - Part 6

  • ساخت کتابخانه قطعات - قسمت 7 Building a Parts Library - Part 7

  • ساخت کتابخانه قطعات - قسمت 8 Building a Parts Library - Part 8

  • ساخت کتابخانه قطعات - قسمت 9 Building a Parts Library - Part 9

  • ساخت کتابخانه قطعات - قسمت 10 Building a Parts Library - Part 10

  • ساخت کتابخانه قطعات - قسمت 11 Building a Parts Library - Part 11

  • ساخت کتابخانه قطعات - قسمت 12 Building a Parts Library - Part 12

  • ساخت کتابخانه قطعات - قسمت 13 Building a Parts Library - Part 13

  • ساختن پایه بدن Building the Base of the Body

  • مدل سازی قسمت بالایی بدن Modeling the Top of the Body

  • مدل سازی سر مخلوق Modeling the Creature's Head

  • اتمام پوسته سر Finishing the Head Shell

  • ساختن چشم ها Building the Eyes

  • مدل سازی قاب گردن و سر Modeling the Neck and Head Frame

  • اضافه کردن قطعات مکانیکی به سر Adding Mechanical Pieces to the Head

  • افزودن قطعات مکانیکی به بدنه Adding Mechanical Pieces to the Body

  • ساخت پوسته عقب با بند Building the Rear Shell with Struts

  • مدل سازی پوسته جلویی Modeling the Front Shell

  • ساخت چارچوب پا Building the Leg Framework

  • مدل سازی پوسته پا Modeling the Leg Shells

  • اضافه کردن قطعات مکانیکی به ساق پا Adding Mechanical Pieces to the Leg

  • راه اندازی سلسله مراتب و ساختن پای عقب Setting up the Hierarchy and Building the Back Leg

  • ساخت بازوها با استفاده از هندسه پا Building the Arms Using Leg Geometry

  • قرار دادن پاها و بازوها Placing the Legs and Arms

نمایش نظرات

آموزش خط لوله نفوذی جلد 2: مدلسازی
جزییات دوره
5h 3m
31
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.