آموزش شروع سریع ZBrush: جلد 1

Quick Start to ZBrush: Volume 1

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: به Quick Start to ZBrush خوش آمدید ، یک سری از دوره های ویژه ساخته شده که به ترتیب دنبال می شوند و شامل تمرینات ارزشمندی برای تقویت مفاهیم آموخته شده هستند. قالب درس این شروع سریع مانند سایر موارد مشابه خواهد بود ... این دوره بخشی از موارد زیر است: ZBrush: Core Skills Path همه را بزرگ کنید مقدمه و بررسی اجمالی پروژه 1m 36s شروع سریع ZBrush: جلد 1 1 ساعت و 37 ثانیه علائم تجاری و نام تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

شروع سریع ZBrush: جلد 1 Quick Start to ZBrush: Volume 1

  • رابط و پیمایش Interface and Navigation

  • کار با Pixols و 2.5D Canvas Working with Pixols and the 2.5D Canvas

  • کار با Files Working with Files

  • با استفاده از Primitives Using Primitives

  • تبدیل هندسه در اطراف بوم Transforming Geometry Around the Canvas

  • گزینه های نمایش هندسه Geometry Display Options

  • کار با سطوح زیربخش Working with Subdivision Levels

  • مجسمه سازی و شکل دادن Sculpting and Shaping

  • استفاده از Strokes و Alphas Using Strokes and Alphas

  • هندسه ماسک زدن Masking Geometry

  • استفاده از SubTools Using SubTools

  • جلد 1 تکلیف Volume 1 Assignment

نمایش نظرات

آموزش شروع سریع ZBrush: جلد 1
جزییات دوره
1h 38m
13
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
59
4.9 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.