آموزش دوباره جمع کردن شخصیت های بازی در مایا

Retopologizing Game Characters in Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: پایان کار مجسمه سازی شخصیت بازی صیقلی شما پایان خط تولید مدل شما نیست. در این دوره ، شما یاد خواهید گرفت که از مایا برای ایجاد هندسه شخصیت آماده به بازی از یک مجسمه با وضوح بالا استفاده کنید. هنگامی که شخصیت بازی بسیار دقیق و مجسمه ای خود را طراحی کردید ، یک مرحله دیگر وجود دارد که باید انجام شود - retopology . در این دوره ، Retopologizing Game Character in Maya ، یک مش مجسمه سازی خواهید گرفت و با استفاده از مایا یک مش مناسب با بازی با وضوح پایین تر ایجاد خواهید کرد که شبیه طرح شما خواهد بود. شما با یادگیری اصول ایجاد یک مدل مرجع شروع خواهید کرد. سپس ، از چندین ابزار مدل سازی چند ضلعی برای ویرایش هندسه پایه خود استفاده خواهید کرد تا اشکال و شبح های مدل مرجع خود را بهتر منعکس کند. سرانجام ، شما از ابزار Quad Draw در مایا استفاده خواهید کرد تا توپولوژی جدیدی را کاملاً از ابتدا برای شخصیت خود ایجاد کنید. با پایان این دوره ، شما در مورد برخی از گزینه هایی که در مایا برای ایجاد یک مش جدید و آماده بازی از یک مجسمه دقیق دارید ، ایده بهتری خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: مایا

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

تنظیم برای توپولوژی جدید Setting up for New Topology

  • چرا ما به توپولوژی جدید نیاز داریم Why Do We Need New Topology

  • آماده سازی شخصیت مجسمه سازی Preparing the Sculpted Character

  • واردات و تهیه مجسمه در مایا Importing and Preparing the Sculpt in Maya

  • پایان مقدمه مرجع Finishing the Reference Prep

  • Bat Goblin Challenge 1 Bat Goblin Challenge 1

شروع مدل بازی Starting the Game Model

  • بررسی مجسمه برای هندسه مفید Examining the Sculpt for Useful Geometry

  • ساخت چکمه ها Building the Boots

  • مدل سازی پاها Modeling the Legs

  • ایجاد دستکش Creating the Gloves

  • مدل سازی تونیک Modeling the Tunic

  • مدل سازی کمربند Modeling the Belt

  • مدل سازی بند Modeling the Strap

  • Bat Goblin Challenge 2 Bat Goblin Challenge 2

تمرکز روی بدن کوتوله Focusing on the Dwarf’s Body

  • ایجاد Torso Creating the Torso

  • مدل سازی ابروها Modeling the Eyebrows

  • ایجاد ریش کوچک Creating the Small Beard

  • مدل سازی مو Modeling the Hair

  • ایجاد هندسه ریش Creating the Beard Geometry

  • اضافه کردن چشم ها Adding the Eyes

  • ایجاد سبیل Creating the Moustache

  • Bat Goblin Challenge 3 Bat Goblin Challenge 3

ساخت لوازم جانبی و زره پوش Building the Accessories and Armor

  • شروع Pauldron Starting the Pauldron

  • پایان Pauldron Finishing the Pauldron

  • ایجاد دیسک Rune Creating the Rune Disc

  • افزودن دیسک های بند انگشت Adding the Knuckle Discs

  • مدل سازی حلقه Modeling the Ring

  • Bat Goblin Challenge 4 Bat Goblin Challenge 4

جزئیات نهایی Final Detailing

  • بررسی مدل برای شماره Checking the Model for Issue

  • نامگذاری و سازماندهی Naming and Organization

  • صادرات هندسه Exporting Geometry

  • Bat Goblin Challenge 5 Bat Goblin Challenge 5

نمایش نظرات

آموزش دوباره جمع کردن شخصیت های بازی در مایا
جزییات دوره
2h 47m
32
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
24
4.7 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.