آموزش طراحی پخش در CINEMA 4D

Broadcast Design in CINEMA 4D

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش CINEMA 4D ما یک بازکن پخش متحرک با استفاده از Mograph در CINEMA 4D ایجاد می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D 11.5. در این آموزش CINEMA 4D ما یک بازکن پخش متحرک با استفاده از Mograph در CINEMA 4D ایجاد می کنیم. از ابزارهای مدل‌سازی مبتنی بر spline گرفته تا ابزارهای قدرتمند Mograph، CINEMA 4D هنگام ایجاد گرافیک پخش متحرک، چیزهای زیادی برای ارائه دارد. با استفاده از بازکننده یک برنامه ورزشی به عنوان مثال، فرآیند ایجاد تمام عناصر پخش خود، از جمله لوگوی سفارشی را طی می کنیم. ما از اکسترود اشیاء NURBS با splines، جارو کردن اشیاء NURBS و همچنین کار با هندسه چند ضلعی استفاده خواهیم کرد. ما همچنین روش‌های ایجاد و افزودن مواد به تمام قطعات خود، و همچنین تنظیم چند نور ساده و صفحات نور برای بازتاب را پوشش خواهیم داد. ما انیمیشن دوربین خود و بسیاری از عناصر دیگر قطعه را پوشش خواهیم داد. ما به تعدادی روش برای انتقال عناصر به صفحه نمایش، از استفاده از افکتورها تا جاروهای متحرک نگاه خواهیم کرد. در نهایت، ما ویژگی‌های متریال خاص را کادربندی می‌کنیم و تنظیمات رندر خود را قبل از خروجی‌سازی آخرین دنباله متحرک خود تغییر می‌دهیم. پس از پایان کار با این آموزش، ابزارهایی را خواهید داشت که برای شروع ساختن لوگوها و طرح های پخش خود نیاز دارید. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D 11.5.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

طراحی پخش در CINEMA 4D Broadcast Design in CINEMA 4D

  • ایجاد و وارد کردن Splines Creating and Importing Splines

  • مدل سازی فوتبال سه بعدی Modeling the 3D Football

  • ساخت توری فوتبال Building the Football Laces

  • ایجاد پس زمینه و قاب لوگو Creating the Background and Frame of the Logo

  • اضافه کردن هندسه به متن و ستاره ها Adding Geometry to the Text and Stars

  • استفاده از یک شی Cloner برای افزودن بلوک های پس زمینه Using a Cloner Object to Add Background Blocks

  • راه اندازی روشنایی و مواد Setting up Lighting and Materials

  • اضافه کردن مطالب به متن و فوتبال Adding Materials to the Text and Football

  • مسدود کردن در انیمیشن Blocking in the Animation

  • استفاده از یک افکتور ساده برای متحرک کردن متن Using a Plain Effector to Animate the Text

  • متحرک سازی توری های فوتبال Animating the Football Laces

  • متحرک سازی بلوک های جاری در اطراف فوتبال Animating Blocks Flowing Around the Football

  • ایجاد رگه های متحرک در امتداد قاب لوگو Creating Animated Streaks Along the Logo Frame

  • افزودن یک ماده درخشان به رگه ها Adding a Glowing Material to the Streaks

  • متحرک سازی ویژگی های مواد در قاب Animating Material Attributes on the Frame

  • متحرک سازی درخشش روی متن و ستاره ها Animating the Glow on the Text and Stars

  • تنظیم رندر و خروجی دنباله نهایی Setting up the Render and Outputting the Final Sequence

نمایش نظرات

آموزش طراحی پخش در CINEMA 4D
جزییات دوره
2h 39m
18
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.