آموزش ایجاد کاراکتر در ZBrush

Character Creation in ZBrush

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: یاد بگیرید که چگونه شخصیت ها را سریع بسازید. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 3.1 و بالاتر، Subtool Master (افزونه رایگان). نحوه ایجاد سریع کاراکترها را بیاموزید. یک گردش کار عملی برای ایجاد شخصیت در ZBrush و یک رویکرد صرفه جویی در زمان برای شکل دادن سریع مفاهیم دقیق از ایده های ساده بیاموزید. شامل 4 ساعت آموزش مبتنی بر پروژه است و به هنرمندان این آزادی را می دهد که خلاقانه و با انعطاف بیشتری کار کنند. موارد برجسته محبوب عبارتند از: ایجاد مش های پایه ZSphere. اضافه کردن ZSpheres به صورت متقارن. ساخت پوسته های تطبیقی؛ ایجاد آلفاهای سفارشی؛ مجسمه سازی تلطیف شده; نسبت کاراکتر؛ نگاه کنید و تجدید نظر کنید. ایجاد مدل‌های سطح سخت با ابزارهای توپولوژی. تغییر ابزارهای فرعی با Subtool Master. نمونه سازی اولیه پوشاک و لوازم جانبی؛ ایجاد لباس با ابزار توپولوژی. استخراج لباس از هندسه موجود. استفاده از Subtool Master با مواد. تبدیل ZSpheres؛ مجسمه سازی جزئیات به مش. مجسمه سازی جزئیات ظریف با آلفا و سکته مغزی. انتخاب هندسه با استفاده از چند گروه. حذف هندسه؛ ایجاد لوازم جانبی مناسب با ابزارهای توپولوژی. استخراج هندسه از مش های موجود. اضافه کردن ابزارهای فرعی. Subtool Master برای دستکاری زیرابزارها. استفاده خلاقانه از ماسک ها با افراد اولیه؛ تبدیل پریمیتیوها به مش های چند ضلعی. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 3.1 و بالاتر، Subtool Master (افزونه رایگان).

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ایجاد کاراکتر در ZBrush Character Creation in ZBrush

  • مسدود کردن بدن با Zspheres Blocking in the Body with Zspheres

  • ساختن دست با Zspheres Building the Hand with Zspheres

  • ایجاد پوست تطبیقی Creating the Adaptive Skin

  • با استفاده از Move Brush برای شکل دادن به بدن Using the Move Brush to Shape the Body

  • اصلاح شکل دست ها Refining the Shape of the Hands

  • اصلاح شکل پاها Refining the Shape of the Feet

  • شکل دادن به سر شخصیت Shaping the Character's Head

  • مسدود کردن در اشکال عضلانی بزرگ Blocking in Large Muscle Shapes

  • ایجاد لبه های سخت با آلفاهای سفارشی Creating Hard Edges with Custom Alphas

  • اضافه کردن خطوط سبک به فرم بدن Adding Stylized Lines to the Form of the Body

  • حالت دادن به صورت و سر Stylizing the Face and Head

  • جزئیات دست ها و بازوها Detailing the Hands and Arms

  • جزئیات پاها و پاها Detailing the Feet and Legs

  • ساخت کیپ با استفاده از ابزار توپولوژی Building the Cape Using the Topology Tools

  • اتمام هندسه کیپ پایه Finishing the Base Cape Geometry

  • مجسمه سازی شنل شخصیت Sculpting the Character's Cape

  • استفاده از Extract برای ایجاد عناصر لباس Using Extract to Create Costume Elements

  • استفاده از توپولوژی برای ایجاد ماسک Using Topology to Create the Mask

  • ایجاد قوطی با ZBrush Primitives Creating the Canisters with ZBrush Primitives

  • استخراج تسمه برای قوطی های برق Extracting a Strap for the Power Canisters

  • ساخت پایگاهی برای تفنگ Building a Base for the Gun

  • جزئیات تفنگ Detailing the Gun

  • اضافه کردن شکاف قوطی و لوله به تفنگ Adding the Canister Slot and Tubes to the Gun

  • تکمیل و ادغام تفنگ Finishing and Merging the Gun

  • اضافه کردن تسمه و قرار دادن تفنگ Adding Straps and Placing the Gun

  • استخراج چشمان شخصیت Extracting the Character's Eyes

  • اضافه کردن کیپ اسنپ Adding the Cape Snaps

  • ایجاد نشان کمربند با ابزار توپولوژی Creating the Belt Emblem with the Topology Tools

  • اتمام نشان کمربند Finishing the Belt Emblem

  • اضافه کردن مواد به کاراکتر Adding Materials to the Character

  • ایجاد تغییرات لباس - ضد قهرمان Creating Costume Variations - The Anti-hero

نمایش نظرات

آموزش ایجاد کاراکتر در ZBrush
جزییات دوره
4h 9m
32
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.