آموزش مدل سازی وسایل بازی در 3ds Max

Modeling Game Props in 3ds Max

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش 3ds Max به تکنیک های ساخت دارایی های بازی با وضوح پایین در 3ds Max خواهیم پرداخت. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max. در این آموزش 3ds Max، تکنیک های ساخت دارایی های بازی با وضوح پایین در 3ds Max را پوشش خواهیم داد. هنگام ساخت لوازم، به خصوص مدل‌های با وضوح پایین‌تر که برای کاربردهای بلادرنگ در نظر گرفته شده‌اند، ایده خوبی است که جزئیاتی را که می‌خواهید با وضوح بهینه به دست آورید، متعادل کنید. بسیاری از جزئیاتی که می خواهید اضافه کنید را می توان با بافت ها به دست آورد. در این آموزش از انواع ابزارهای مدل سازی برای ساخت یک قطعه توپ استفاده می کنیم. ما جزئیات کافی را در مناطق خاص برای ایجاد یک شبح خوب مدل‌سازی می‌کنیم و راه‌هایی را برای سرعت بخشیدن به گردش کار خود با تکرار هندسه موجود بررسی خواهیم کرد. پس از تکمیل، یک تفنگ با وضوح پایین خواهید داشت که می توانید آن را با مقداری UV و کار بافت به پایان برسانید. همچنین می‌توانید تکنیک‌های مشابهی را برای ساخت لوازم با وضوح پایین خود به کار ببرید. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مدل سازی وسایل بازی در 3ds Max Modeling Game Props in 3ds Max

  • ایجاد شکل اولیه سپر Creating the Initial Shape of the Shield

  • اتمام هندسه سپر Finishing the Shield Geometry

  • افزودن جزئیات به سپر Adding Detail to the Shield

  • ساخت قطعات اصلی بشکه Building the Main Pieces of the Barrel

  • اضافه کردن سورتمه پس زدن Adding the Recoil Sleigh

  • مدل سازی مونتاژ عقب بشکه Modeling the Rear Assembly of the Barrel

  • اضافه کردن یک ساختار پشتیبانی Adding a Support Structure

  • افزودن فنر تعادل و چرخ دستی Adding the Equilibrator Spring and Hand Wheel

  • مدلسازی مسیر Modeling the Trail

  • ساختن چرخ ها Building the Wheels

نمایش نظرات

آموزش مدل سازی وسایل بازی در 3ds Max
جزییات دوره
1h 33m
11
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.