آموزش مجسمه سازی گوش های انسان در Mudbox

Sculpting Human Ears in Mudbox

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: گوش ها از نظر مدل انسان بسیار مهم هستند. نرم افزار مورد نیاز: Mudbox 2014. گوش ها برای ظاهر یک مدل انسانی بسیار مهم هستند. اما بعضی اوقات می توان با عجله ما این قسمتهای حیاتی سر را برطرف کرد تا روی قسمتهای مهم ، جالب یا جالب مدل کار کنیم. بعضی از افراد همچنین ممکن است از ایجاد گوش واقع گرایانه پرهیز کنند زیرا وقت خود را برای بررسی ساختارهای بازی صرف نکرده اند. در این آموزش Mudbox ، ما ساختارهای پایه گوش را مرور خواهیم کرد - عناصری که گوش را شبیه گوش می کنند. سپس ما در Mudbox چند روش آسان و سریع را برای جلوگیری از ساختاری که می توان ظاهری کاملاً مشخص داشت ، ارائه خواهیم داد. ما یاد خواهیم گرفت که گوش را دوباره جمع کنیم و سپس از انواع ابزار مجسمه سازی برای خاتمه دادن به گوش استفاده کنیم. در پایان ، شما درک بهتری از ساختار گوش خواهید داشت و در ایجاد و مجسمه سازی گوش برای شخصیت های انسانی خود بسیار راحت تر خواهید بود. نرم افزار مورد نیاز: Mudbox 2014.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مجسمه سازی گوش های انسان در Mudbox Sculpting Human Ears in Mudbox

  • آناتومی گوش The Anatomy of the Ear

  • تنظیم هواپیماهای تصویر Setting up Image Planes

  • شکل دادن به پایه گوش Shaping the Ear Base

  • مجسمه سازی ساختارهای اصلی گوش Sculpting the Main Ear Structures

  • از گوش دوباره استفاده کنید Retopologizing the Ear

  • اتمام مجسمه سازی گوش Finishing the Ear Sculpt

نمایش نظرات

آموزش مجسمه سازی گوش های انسان در Mudbox
جزییات دوره
0h 46m
7
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.