آموزش جزئیات و لوازم پیری در Mudbox

Detailing and Aging Props in Mudbox

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این دوره ما به انواع تکنیک های اضافه کردن جزئیات و سن به اشیا در Mudbox خواهیم پرداخت. نرم افزار مورد نیاز: Mudbox 2009 و بالاتر. در این دوره به تکنیک های مختلفی برای افزودن جزئیات و سن به اشیا در Mudbox خواهیم پرداخت. هنگام ایجاد دارایی در Mudbox، تعدادی کار وجود دارد که می‌توانیم برای افزودن واقع‌گرایی به مدل‌ها انجام دهیم. با استفاده از یک صندلی به عنوان مثال، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه از ابزارهای مجسمه سازی برای اضافه کردن جزئیات مهم به کوسن ها مانند درزها، چین و چروک ها، چین ها و دکمه ها استفاده کنیم. ما همچنین راه های مختلف اضافه کردن سن و الگوهای استفاده به صندلی را بررسی خواهیم کرد. سپس بافت‌های قدیمی و فرسوده را نقاشی می‌کنیم و راه‌هایی را بررسی می‌کنیم که بتوانیم سایش و سن را به نقشه‌های بافت موجود اضافه کنیم. پس از تکمیل، درک بهتری از برخی از کارهایی که می‌توانید برای افزودن واقع‌گرایی به مدل‌های خود در Mudbox انجام دهید، خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: Mudbox 2009 و بالاتر.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

جزئیات و لوازم پیری در Mudbox Detailing and Aging Props in Mudbox

  • جزئیات کوسن ها Detailing the Cushions

  • اضافه کردن دکمه به کوسن Adding Buttons to the Cushion

  • ایجاد سن در مدل Building Age into the Model

  • اضافه کردن سایش و پارگی Adding Wear and Tear

  • بافت کوسن ها Texturing the Cushions

  • پیری بافت چوب موجود Aging the Existing Wood Texture

  • استفاده از Bump Maps برای نشان دادن سن و لباس Using Bump Maps to Show Age and Wear

نمایش نظرات

آموزش جزئیات و لوازم پیری در Mudbox
جزییات دوره
0h 56m
8
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.