آموزش مدل سازی تخریب معماری در مایا

Modeling Architectural Destruction in Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش مایا ما از انواع ابزارها و تکنیک های مدل سازی برای ایجاد اثرات آسیب با استفاده از یک ساختمان استفاده می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2010 در این آموزش مایا ما از انواع ابزارها و تکنیک های مدل سازی برای ایجاد اثرات آسیب با استفاده از یک ساختمان استفاده می کنیم. آسیب رساندن به مدل‌های سه‌بعدی چالش‌های جالبی را ارائه می‌کند و مسائل جدیدی را از دیدگاه مدل‌سازی ایجاد می‌کند. شاید اکنون نیاز به ساخت موتور داشته باشید زیرا یک شات باعث می شود که کاپوت ماشین CG شما آسیب ببیند. یا دیوارهای ست شما آسیب دیده اند و ساختار درونی خود را به نمایش می گذارند. ما چند تکنیک اساسی برای افزودن وضوح مورد نیاز به مدل ها را پوشش خواهیم داد. ما در مورد چگونگی واکنش انواع مختلف مواد به آسیب - چوب در مقابل فلز یا بتن صحبت خواهیم کرد. ما روش هایی را برای جدا کردن قطعات هندسی و همچنین پوشاندن مجموعه و استفاده از دینامیک برای اضافه کردن قلوه سنگ به سرعت پوشش خواهیم داد. پس از تکمیل این آموزش مایا، می‌توانید آنچه را که آموخته‌اید اعمال کنید و شروع به تخریب مدل‌های سه بعدی خود کنید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2010

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مدل سازی تخریب معماری در مایا Modeling Architectural Destruction in Maya

  • جداسازی هندسه مربوطه Isolating Relevant Geometry

  • برداشتن تکه های بزرگ ساختمان Removing Large Chunks of the Building

  • دستکاری فضای داخلی سقف Manipulating the Ceiling Interior

  • دستکاری فضای داخلی طبقه Manipulating the Floor Interior

  • لباس پوشیدن ست با لوازم جانبی و آشغال Dressing the Set with Props and Debris

  • پانسمان نواحی پنجره Dressing the Window Areas

  • شکستن قطعات بتن و سنگ Breaking Concrete and Stone Pieces

  • شکستن قطعات چوب Breaking Wood Pieces

  • مونتاژ قلوه سنگ با Dynamics Assembling Rubble with Dynamics

  • جزئیات آسیب بلوک در ZBrush Detailing Block Damage in ZBrush

  • جزئیات آسیب چوب در ZBrush Detailing Wood Damage in ZBrush

نمایش نظرات

آموزش مدل سازی تخریب معماری در مایا
جزییات دوره
1h 57m
12
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.