آموزش مایا برای CINEMA 4D Artists

Maya for CINEMA 4D Artists

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: CINEMA 4D و Maya برنامه های قدرتمند ایجاد محتوای سه بعدی هستند که هر کدام نقاط قوت خاص خود را دارند. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2014. گسترش همه مقدمه و بررسی اجمالی پروژه یکم 15 ثانیه مایا برای CINEMA 4D Artists 1 ساعت و 26 دقیقه و 34 ثانیه علائم تجاری و نامهای تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مایا برای CINEMA 4D Artists Maya for CINEMA 4D Artists

  • با استفاده از رابط Using the Interface

  • کار با Primitives Working with Primitives

  • ابزار مدل سازی چند ضلعی Polygon Modeling Tools

  • گزینه های صاف کردن Smoothing Options

  • اصلاح هندسه با تغییر شکل Modifying Geometry with Deformers

  • متقارن کار می کند Working Symmetrically

  • تنظیم تصاویر مرجع Setting up Reference Images

  • کار با Curves Working with Curves

  • ایجاد هندسه با منحنی Creating Geometry with Curves

  • کار با UV Working with UVs

  • متحرک سازی اشیا Animating Objects

  • کار با مواد Working with Materials

  • روشنایی و رندر Lighting and Rendering

  • یکپارچه سازی نرم افزار Software Integration

نمایش نظرات

آموزش مایا برای CINEMA 4D Artists
جزییات دوره
1h 27m
15
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.