آموزش ساخت صحنه با استفاده از کلونرها و Xpresso در CINEMA 4D

Scene Build-up Using Cloners and Xpresso in CINEMA 4D

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این سری از درس‌ها، ما از CINEMA 4D برای ساختن و تخریب سریع یک صحنه استفاده می‌کنیم. نرم‌افزار مورد نیاز: CINEMA 4D 11.5. در این سری از درس‌ها، ما از CINEMA 4D برای ساخت سریع و خراب کردن یک صحنه استفاده می‌کنیم. یکی از تکنیک‌های رایج در گرافیک امروزه که در بسیاری از آگهی‌های تبلیغاتی می‌بینید، ساختن یا حذف سریع اشیاء در یک صحنه به روش‌های جالب است. ممکن است خود ساختمان خانه از ابتدا باشد یا ماشینی که از هم جدا می شود. CINEMA 4D کنترل زیادی را در ایجاد تنظیماتی مانند این، به ویژه هنگام کار با Mograph و XPresso ارائه می دهد. ما با ساختن بیشتر هندسه ای که برای صحنه خود نیاز داریم، شروع می کنیم، یک مکان کمپ ساده. ما از Cloner Objects و روش‌های دیگر برای ساختن هندسه استفاده می‌کنیم تا حداکثر کنترل را داشته باشیم. ما نگاهی به اضافه کردن کنترل‌های سفارشی و استفاده از XPresso برای تنظیم آن کنترل‌ها برای هدایت ویژگی‌های مختلف اشیاء خواهیم انداخت. در نهایت، کنترل‌های تلفیقی جدید خود را برای ایجاد یک قطعه متحرک سرگرم‌کننده کلید می‌زنیم. پس از اتمام کار، می‌توانید صحنه‌های سفارشی خود را تنظیم و کنترل کنید. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D 11.5.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ساخت صحنه با استفاده از کلونرها و Xpresso در CINEMA 4D Scene Build-up Using Cloners and Xpresso in CINEMA 4D

  • ساخت قاب چادر Building the Tent Frame

  • اضافه کردن فلاپ چادر Adding the Tent Flaps

  • ساخت کیسه خواب Building the Sleeping Bag

  • مدل سازی پشته های هیزم Modeling the Stacks of Firewood

  • ساختن آتش کمپ Building the Campfire

  • راه اندازی شعله Setting up the Flame

  • ساختن هاموک Building the Hammock

  • در حال اتمام بانوج Finishing the Hammock

  • ساخت صندلی Building the Chair

  • راه اندازی کنترل چادر در Xpresso Setting up Tent Controls in Xpresso

  • راه اندازی فلاپ چادر Setting up the Tent Flaps

  • اضافه کردن کنترل کیسه خواب Adding Sleeping Bag Controls

  • راه اندازی کنترل هیزم Setting up Firewood Controls

  • راه اندازی کنترل های کولر Setting up Cooler Controls

  • اضافه کردن کنترل برای آتش کمپ Adding Controls for the Campfire

  • راه اندازی کنترل های Hammock Setting up Hammock Controls

  • اضافه کردن کنترل برای صندلی Adding a Control for the Chair

  • قاب بندی کلید کنترل های کمپ Key Framing the Campground Controls

  • متحرک سازی لبه های چادر Animating the Tent Flaps

  • کلید زدن کمپر Keying the Camper

  • تنظیم یک حرکت دوربین و رندر Setting up a Camera Move and Rendering

نمایش نظرات

آموزش ساخت صحنه با استفاده از کلونرها و Xpresso در CINEMA 4D
جزییات دوره
3h 19m
22
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.