آموزش حالت های اغراق آمیز صورت در ZBrush و Maya

Exaggerated Facial Expressions in ZBrush and Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: با استفاده از ZBrush و Maya یک گردش کار تولید برای حالات صورت اغراق آمیز و ترکیب اشکال با حفظ جذابیت و توپولوژی تمیز بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 3.1 و بالاتر، Maya 2008 و بالاتر. یک گردش کار تولید برای ایجاد حالات صورت اغراق آمیز و ترکیب اشکال با حفظ جذابیت و توپولوژی تمیز با استفاده از ZBrush و Maya بیاموزید. شامل بیش از 2.5 ساعت آموزش مبتنی بر پروژه برای هنرمندانی است که حالات چهره و ترکیب اشکال را برای استفاده در فیلم و بازی ایجاد می کنند. موارد برجسته محبوب عبارتند از: شکل دادن به ویژگی‌های صورت، شکل دادن با Move Brush، استفاده از لایه‌های سه بعدی، ایجاد کتابخانه‌های بیان، افزودن نقشه‌های معمولی در مایا، تنظیم اشکال ترکیبی در مایا، کادربندی کلیدی شکل‌های ترکیبی، ایجاد در بین، جداسازی هندسه با ماسک دستکاری ابزارهای فرعی با چند گروه، صادرات هندسه از ZBrush، ترکیب اشکال با استفاده از اهداف مورف، مجسمه سازی حالات صورت، جداسازی نواحی صورت، حرکت دندان ها و لثه ها، صاف کردن هندسه، کار با سطوح زیربخش، ایجاد واج و ایجاد احساسات متمایز. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 3.1 و بالاتر، Maya 2008 و بالاتر.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • ایجاد یک بیان بیمار Creating a Sick Expression

حالت های اغراق آمیز صورت در ZBrush و Maya Exaggerated Facial Expressions in ZBrush and Maya

  • اتمام بیان بیمار Finishing the Sick Expression

  • مجسمه سازی یک لبخند Sculpting a Smile

  • ساختن یک بیان غمگین Building a Sad Expression

  • مجسمه سازی یک بوسه اغراق آمیز Sculpting an Exaggerated Kiss

  • ایجاد یک بیان عصبانیت Creating an Angry Expression

  • حرکت دادن دندان ها و لثه ها به عنوان بخشی از یک بیان Moving the Teeth and Gums as Part of an Expression

  • مجسمه سازی یک نگاه شگفت انگیز Sculpting a Look of Surprise

  • ساخت عبارات با استفاده از لایه های سه بعدی Building Expressions Using 3D Layers

  • تکمیل کتابخانه بیان ما Finishing Our Expression Library

  • جمع آوری یک عبارت از خود راضی با استفاده از لایه های سه بعدی Assembling a Smug Expression Using 3D Layers

  • مونتاژ یک عبارت بدجنس با استفاده از لایه های سه بعدی Assembling a Cranky Expression Using 3D Layers

  • مجسمه سازی و ذخیره اشکال فردی Sculpting and Saving Individual Shapes

  • مجسمه سازی واج "f". Sculpting the 'f' Phoneme

  • مجسمه سازی "l" Phoneme Sculpting the 'l' Phoneme

  • افزودن نقشه های معمولی در مایا Adding Normal Maps in Maya

  • راه اندازی Blend Shapes در مایا Setting up Blend Shapes in Maya

  • اجزای متحرک دهان در مایا Moving Parts of the Mouth in Maya

  • ترکیب و متحرک سازی شکل های ترکیبی Combining and Animating Blend Shapes

نمایش نظرات

آموزش حالت های اغراق آمیز صورت در ZBrush و Maya
جزییات دوره
2h 44m
19
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.