آموزش شروع سریع مدلسازی در مایا: جلد 5

Quick Start to Modeling in Maya: Volume 5

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در جلد پایانی کتاب شروع سریع به مدل‌سازی در مایا، ما بر اساس مفاهیمی که در تمام جلدهای قبلی پوشش داده شده‌اند، استفاده خواهیم کرد. نرم‌افزار مورد نیاز: Maya 2014. در جلد آخر کتاب Start Quick to Modeling در Maya، ما بر اساس مفاهیمی که در تمام جلدهای قبلی پوشش داده شده‌اند، استفاده خواهیم کرد. ما قطعات و قطعات کوچک با سطح سخت ساخته‌ایم، اما در این جلد، یک شخصیت کامل را خواهیم ساخت. ما از چیزهایی که تا اینجا یاد گرفته‌ایم استفاده می‌کنیم تا قسمت‌های مختلف شخصیت را مسدود کنیم و مطمئن شویم که همه آنها به خوبی با هم هماهنگ می‌شوند. ما در مورد موضوعات خاص شخصیت مانند توپولوژی آماده انیمیشن بحث خواهیم کرد. ما از تصاویر مرجع در صحنه های خود استفاده خواهیم کرد و در مورد ساخت اشکال ارگانیک، علاوه بر قطعات سطح سخت صحبت خواهیم کرد. ما مدل سازی کارآمد را تنها با ایجاد جزئیات ضروری و سپس بازتاب آن ها یاد خواهیم گرفت. این پروژه نسبت به جلدهای قبلی فرآیند طولانی‌تری خواهد داشت، اما ابزارها و گردش کاری که استفاده می‌کنید به شما این امکان را می‌دهد که فوراً کاراکترهای خود را ایجاد کنید. این دوره ها به گونه ای طراحی شده اند که به ترتیب برگزار شوند، بنابراین ما واقعاً شما را تشویق می کنیم که قبل از ادامه با این بخش، از چهار جلد اول شروع کنید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2014.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

شروع سریع مدلسازی در مایا: جلد 5 Quick Start to Modeling in Maya: Volume 5

  • تنظیم تصاویر مرجع Setting up Reference Images

  • مدل سازی نیم تنه Modeling the Torso

  • جزئیات نیم تنه Detailing the Torso

  • اضافه کردن شکم Adding the Abdomen

  • مدل سازی پاها Modeling the Legs

  • جزئیات پاها Detailing the Legs

  • اضافه کردن لگن Adding the Pelvis

  • ساخت سگک کمربند Building the Belt Buckle

  • مدل سازی توگا کوتاه Modeling the Short Toga

  • ساختن بازو Building the Upper Arm

  • مدل سازی دستکش Modeling the Gauntlet

  • در حال اتمام دستکش Finishing the Gauntlet

  • مدل سازی دست Modeling the Hand

  • ساختن پاها Building the Feet

  • مدل سازی زره ​​شانه Modeling the Shoulder Armor

  • مسدود کردن در هندسه سر Blocking in the Head Geometry

  • مدل سازی دهان Modeling the Mouth

  • اضافه کردن حفره های خشن چشم Adding Rough Eye Sockets

  • پالایش چشم و حدقه Refining the Eyes and Sockets

  • مدل سازی گوش ها Modeling the Ears

  • اضافه کردن بینی و شاخ Adding the Nose and Horn

  • پاکسازی صحنه و تعیین تکلیف Scene Cleanup and Assignment

نمایش نظرات

آموزش شروع سریع مدلسازی در مایا: جلد 5
جزییات دوره
3h 3m
23
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.