آموزش مدلسازی خودرو در CINEMA 4D

Automotive Modeling in CINEMA 4D

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: مدل‌های سه‌بعدی خودروها پایه اصلی گرافیک رایانه‌ای هستند. انواع بی‌شماری برای انتخاب وجود دارد و تمرین عالی در ساخت انواع هندسه ارائه می‌دهند. نرم افزار مورد نیاز: مدل های ماشین CINEMA 4D.3D پایه اصلی گرافیک کامپیوتری هستند. انواع بی‌شماری برای انتخاب وجود دارد و تمرین عالی در ساخت انواع هندسه ارائه می‌دهند. CINEMA 4D تعدادی گزینه عالی برای ساخت اتومبیل ارائه می دهد و در طول آموزش ما برخی از آنها را برای ساختن رولز رویس قرار می دهیم. در این آموزش CINEMA 4D از تعدادی روش مدل سازی جعبه برای ساخت بدنه اصلی خودرو استفاده می کنیم. ما در مورد جدا کردن پانل ها و اینکه چگونه می توانیم وضوح و جزئیات را به صورت انتخابی با استفاده از ابزارهایی مانند Knife و Extrude اضافه کنیم، صحبت خواهیم کرد. ما همچنین استفاده از Cloner Objects را برای ایجاد سریع مدل‌های پیچیده مانند پره‌های چرخ‌هایمان پوشش خواهیم داد. هنگامی که مدل سازی ما کامل شد، زمان کمی را صرف اضافه کردن مواد و بافت خواهیم کرد تا در پایان، یک رندر نهایی زیبا از ماشین خود ارائه کنیم. ما انواع ابزارهای مدل‌سازی را لمس خواهیم کرد که نه تنها به شما امکان می‌دهند این وسیله نقلیه خاص را ایجاد کنید، بلکه می‌توانید ماشین‌ها و مدل‌های سطح سخت خود را سریع‌تر و کارآمدتر بسازید. در مورد 10 نکته برای مدل سازی خودرو، نکات عالی و راهنمای مفید بیشتری را بیابید. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مدلسازی خودرو در CINEMA 4D Automotive Modeling in CINEMA 4D

  • وارد کردن تصاویر برگشتی Importing Back Images

  • مسدود کردن شکل اصلی ماشین Blocking Out the Main Shape of the Car

  • شکل دادن به بدن Shaping the Body

  • جداسازی پانل ها Separating the Panels

  • جداسازی بخش جلویی Separating the Front Section

  • جزئیات گریل Detailing the Grill

  • تکمیل فضای داخلی گریل Finishing the Grill Interior

  • مسدود کردن گلگیرها Blocking Out the Fenders

  • جزئیات و جداسازی گلگیرها Detailing and Separating the Fenders

  • اتمام گلگیرها و مرحله Finishing the Fenders and Step

  • اضافه کردن قطعات قاب Adding the Frame Pieces

  • اتمام قسمت جلوی گریل Finishing the Grill Front Area

  • اضافه کردن چراغ های جلو Adding Headlights

  • اضافه کردن چراغ های کوچک Adding Small Lights

  • ساختن ستون ها و پنجره ها Building the Pillars and Windows

  • مدل سازی دستگیره درب و آینه Modeling the Door Handles and Mirrors

  • راه اندازی Soft Top Starting the Soft Top

  • افزودن چین و چروک به رویه نرم Adding Wrinkles to the Soft Top

  • ساختن قسمت Soft Top Side Piece Building the Soft Top Side Piece

  • مدلسازی پشت ماشین Modeling the Back of the Car

  • اتمام پشت و اضافه کردن ضربه گیر Finishing the Back and Adding Bumpers

  • افزودن دریچه های هوا به کناره خودرو Adding Vents to the Side of the Car

  • کپی کردن قطعات به صورت متقارن Copying Pieces Symmetrically

  • ساخت تایر Building the Tire

  • مدل سازی چرخ Modeling the Wheel

  • افزودن پره به چرخ با استفاده از اشیاء Cloner Adding Spokes to the Wheel Using Cloner Objects

  • اتمام اسپک ها Finishing the Spokes

  • ایجاد یک لوگوی اریب شده از Splines Creating a Beveled Logo from Splines

  • مدل سازی زیور هود Modeling the Hood Ornament

  • ایجاد یک فرمان و صندلی Creating a Steering Wheel and Seats

  • افزودن مواد به بدنه و قطعات کروم Adding Materials to the Body and Chrome Pieces

  • اتمام مواد Finishing the Materials

  • اضافه کردن آج تایر و جزئیات چراغ جلو Adding Tire Treads and Headlight Detail

نمایش نظرات

آموزش مدلسازی خودرو در CINEMA 4D
جزییات دوره
5h 42m
34
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.