آموزش شروع سریع مدلسازی در مایا: جلد 3

Quick Start to Modeling in Maya: Volume 3

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در جلد 3 از شروع سریع به مدل سازی در مایا، ما بر روی مفاهیم مدل سازی پوشش داده شده در جلد 1 و 2 ساخته شده است. نرم افزار مورد نیاز: مایا 2014. در جلد 3 از شروع سریع به مدل سازی در مایا، ما بر روی مدل سازی ایجاد خواهیم کرد. مفاهیمی که در جلدهای 1 و 2 پوشش داده شده‌اند. ما با مسدود کردن اشکال اصلی دارایی تفنگ خیره‌کننده خود شروع می‌کنیم، و مطمئن می‌شویم که لبه‌ها را به صورت استراتژیک برای استفاده بعدی قرار می‌دهیم. ما از اکستروژن ها و حلقه های لبه برای ایجاد جزئیات سطح سخت و منحنی های NURBS برای کمک به ساخت عناصر خاص استفاده خواهیم کرد. ما از انواع ابزارهای مبتنی بر چند ضلعی و NURBS استفاده خواهیم کرد و یاد خواهیم گرفت که مطمئن شویم همه چیز برای ایجاد یک مدل منسجم با هم هماهنگ است. ما این فرآیند را با تمیز کردن صحنه خود و قرار دادن هندسه خود در یک سلسله مراتب مناسب به پایان خواهیم رساند. این دوره ها به گونه ای طراحی شده اند که به صورت متوالی برگزار شوند، بنابراین ما واقعاً شما را تشویق می کنیم که قبل از ادامه این بخش، از جلدهای قبلی شروع کنید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2014.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

شروع سریع مدلسازی در مایا: جلد 3 Quick Start to Modeling in Maya: Volume 3

  • ساخت بشکه اصلی Building the Main Barrel

  • مدل سازی پایه استوانه ای Modeling the Cylindrical Base

  • اکسترود کردن اکستنشن بشکه Extruding out the Barrel Extension

  • اضافه کردن به بالای بشکه Adding to the Top of the Barrel

  • مدلسازی یک کانال در پایه Modeling a Channel into the Base

  • اضافه کردن جزئیات سیم کوچک Adding a Small Wire Detail

  • ساخت کابل با منحنی های نورب Building Cables with Nurbs Curves

  • استخراج هندسه از بشکه Extracting Geometry from the Barrel

  • مدل سازی جزئیات یکپارچه بر روی بشکه Modeling Integrated Details Onto the Barrel

  • اضافه کردن قطعات بشکه داخلی Adding Interior Barrel Pieces

  • افزودن دریچه های هواکش به پایه Adding Vent Slats to the Base

  • مدل سازی دسته تفنگ شوکر Modeling the Stun Gun Handle

  • اضافه کردن دسته دسته Adding the Handle Grip

  • مدل سازی ماشه Modeling the Trigger

  • تمیز کردن صحنه و تعیین تکلیف Scene Clean-up and Assignment

نمایش نظرات

آموزش شروع سریع مدلسازی در مایا: جلد 3
جزییات دوره
1h 48m
16
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
27
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.