آموزش ایجاد شخصیت های کارتونی در 3ds Max

Creating Cartoon Characters in 3ds Max

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: یک گردش کار تولید برای ایجاد شخصیت‌های کارتونی ارگانیک و تکنیک‌های صرفه‌جویی در زمان برای ایجاد توپولوژی مناسب انیمیشن، نسبت‌های اغراق‌آمیز و افزودن جذابیت را بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2009 و بالاتر (برای باز کردن پروژه لازم است... یک گردش کار تولید برای ایجاد شخصیت های کارتونی ارگانیک و تکنیک های صرفه جویی در زمان برای ایجاد توپولوژی مناسب انیمیشن، نسبت های اغراق آمیز و افزودن جذابیت را بیاموزید. شامل بیش از 7. 5 ساعت آموزش پروژه محور برای هنرمندانی که فرآیندهای هنری خلق شخصیت های کارتونی استایل شده را همانطور که در فیلم های انیمیشنی دیده می شود یاد می گیرند. نکات برجسته محبوب عبارتند از: کار با هنر مرجع، ایجاد توپولوژی مناسب انیمیشن، استفاده از Splines برای ایجاد هندسه، چسباندن و جدا کردن چند ضلعی ها، افزودن پس‌زمینه‌های نما، نسبت‌های اغراق‌آمیز، افزودن جزئیات از نظر استراتژیک، پل زدن هندسه چند ضلعی، ایجاد موهای سبک، کار با چند تکه، ایجاد توهم جزئیات، شبیه‌سازی هندسه برای استفاده مجدد، ساختن از اصول اولیه، استفاده از Extrude، Insetify و Bevel. ؛ کار با انتخاب ها؛ راه اندازی چشم های غیر کروی؛ پیش نمایش هندسه صاف؛ استفاده از FFD Space Warp. کار در تقارن؛ اضافه کردن رنگ موقت به اشیاء. ساده سازی اشکال؛ عیب یابی Edge Flow; تیز کردن گوشه ها با لبه ها. مدل سازی چین و چروک در لباس; اضافه کردن درز به پارچه؛ استفاده از اصلاح کننده های FFD. ایجاد دندان؛ دربندی لبه های حاشیه. شبیه سازی لبه ها. کار با گروه ها؛ افزودن درخواست تجدیدنظر نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2009 و بالاتر (برای باز کردن فایل های پروژه مورد نیاز است).

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ایجاد شخصیت های کارتونی در 3ds Max Creating Cartoon Characters in 3ds Max

  • افزودن پس زمینه Viewport Adding Viewport Backgrounds

  • شروع سر Starting the Head

  • ایجاد یک چارچوب برای سر Creating a Framework for the Head

  • ادامه چارچوب سر Continuing the Head Framework

  • اضافه کردن هندسه لب Adding Lip Geometry

  • ساختن ناحیه بینی Building the Nose Area

  • پر کردن لب بالا Filling in the Upper Lip

  • پر کردن لب پایین و گونه Filling in the Lower Lip and Cheek

  • ساختن حفره چشم Building the Eye Socket

  • اتمام حفره چشم Finishing the Eye Socket

  • تکمیل پیشانی Completing the Forehead

  • اضافه کردن گردن Adding the Neck

  • اضافه کردن گوش Adding the Ear

  • پایان دادن به گوش و پشت سر Finishing the Ear and Back of the Head

  • پر کردن قسمت بالای سر Filling in the Top of the Head

  • ساختن بینی Building the Nose

  • اضافه کردن جزئیات در اطراف لب Adding Detail Around the Lips

  • مدل سازی لب Modeling the Lips

  • افزودن فضای داخلی دهان Adding the Mouth Interior

  • ساختن دندان ها Building the Teeth

  • افزودن لثه ها Adding the Gums

  • مدل سازی زبان Modeling the Tongue

  • ساختن مو Building the Hair

  • تکمیل قطعات مو Finishing the Hair Pieces

  • قرار دادن مو و ابرو Placing Hair and Eyebrows

  • ایجاد پایه برای بدن Creating a Base for the Body

  • مدل سازی پاها Modeling the Legs

  • مدل سازی بازوها Modeling the Arms

  • شروع دست Starting the Hand

  • پایان دادن به دست Finishing the Hand

  • شکل دادن به کت آزمایشگاهی Shaping the Lab Coat

  • افزودن درز به شانه های کت Adding Seams to the Shoulders of the Coat

  • ساخت بازوبند Building Armbands

  • اضافه کردن یقه به کت Adding a Collar to the Coat

  • افزودن جزئیات به پوشش آزمایشگاهی Adding Detail to the Lab Coat

  • ساخت نوار الاستیک Building the Elastic Band

  • ایجاد قطعات برش Creating Trim Pieces

  • افزودن ضخامت به کت Adding Thickness to the Coat

  • اضافه کردن جیب به کت Adding Pockets to the Coat

  • تغییر شکل پوشش آزمایشگاهی Deforming the Lab Coat

  • افزودن چین و چروک به کت Adding Wrinkles to the Coat

  • کفش و جوراب ساختمانی Building Shoes and Socks

  • ایجاد چشم Creating the Eyes

  • اتمام چشم Finishing the Eyes

  • اضافه کردن مول ها Adding the Moles

نمایش نظرات

آموزش ایجاد شخصیت های کارتونی در 3ds Max
جزییات دوره
7h 31m
46
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.