آموزش ست لباس و طراحی در مایا

Set Dressing and Design in Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: طرح‌بندی گردش کار تولید، ست پانسمان و تکنیک‌های صرفه‌جویی در زمان برای مدل‌سازی، بافت‌سازی و توسعه صحنه را بیاموزید. نرم‌افزار مورد نیاز: Maya 8 و بالاتر (2008 برای فایل‌های پروژه مورد نیاز است). طرح‌بندی گردش کار تولید، لباس پوشیدن و تکنیک‌های صرفه‌جویی در زمان برای مدل‌سازی، بافت‌سازی و توسعه صحنه را بیاموزید. شامل بیش از 3 ساعت آموزش مبتنی بر پروژه است و هنرمندان را گام به گام از طریق رویکردی اثبات شده برای داستان گویی با لباس پوشیدن، طراحی با هدایت هنری و فرآیندهای ساخت مجموعه ها و محیط های طبیعی که در فیلم های انیمیشنی دیده می شود، راهنمایی می کند. نکات برجسته محبوب عبارتند از: استفاده از مراجع در طراحی صحنه. ایجاد یک طرح طبیعی؛ داستان گویی از طریق طرح بندی. کار با Art Direction; ایجاد شاخ و برگ با جلوه های رنگ. قرار دادن مدل ها با geometryPaint. جابجایی هندسه با نقشه های ارتفاع. کار با مسائل مقیاس؛ لوازم تقلب; لوازم متحرک; مدل سازی اشیاء و لوازم طبیعی؛ افزودن بافت رویه ای؛ اضافه کردن سایه بان اشعه ذهنی. راهنمای قرار دادن نقاشی/بافت. واردات آثار هنری؛ مدیریت صحنه. نرم افزار مورد نیاز: Maya 8 و بالاتر (2008 برای فایل های پروژه مورد نیاز است).

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه; واردات آثار هنری جزیره Introduction and Project Overview; Importing Artwork of the Island

ست لباس و طراحی در مایا Set Dressing and Design in Maya

  • مسدود کردن در جزیره و خط ساحلی Blocking in the Island and Coastline

  • اضافه کردن یک هواپیمای اقیانوس Adding an Ocean Plane

  • اضافه کردن Mid Ground و Back Ground Hills Adding Mid Ground and Back Ground Hills

  • مجسمه سازی ساحل با Artisan Sculpting the Beach with Artisan

  • نقاشی راهنمای چیدمان در جزیره Painting a Layout Guide Onto the Island

  • ساختن درخت نخل Building a Palm Tree

  • کار بر روی برگ خرما Working on the Palm Leaves

  • اتمام مدل درخت نخل Finishing the Palm Tree Model

  • تقلب درخت برای تغییر شکل تعاملی Rigging the Tree for Interactive Deformation

  • چیدمان درختان در ساحل Arranging the Trees on the Beach

  • سنگ های ساختمانی Building Rocks

  • افزودن بافت به صورت رویه ای Adding Texture Procedurally

  • قرار دادن سنگ ها با استفاده از رنگ هندسی Placing Rocks Using Geometrypaint

  • ساخت تاک با یک تغییر شکل دهنده خم Building a Vine with a Bend Deformer

  • قرار دادن انگور Placing Vines

  • ایجاد یک طرح طبیعی با گیاهان و بوته ها Creating a Natural Layout with Plants and Bushes

  • افزودن چمن به مناطق انتقالی؛ شکستن خطوط Adding Grass to Transition Areas; Breaking up Lines

  • قرار دادن کلبه و اصلاح زمین Placing the Hut and Modifying Terrain

  • ایجاد حس مقیاس Creating a Sense of Scale

  • اضافه کردن لوازم برای ایجاد یک داستان Adding Props to Create a Story

  • نقاشی بافت ساحل Painting the Beach Texture

  • اتمام بافت ساحل Finishing the Beach Texture

  • افزودن شاخ و برگ به تپه میانی زمین با جلوه های رنگ Adding Foliage to the Mid Ground Hill with Paint Effects

  • جابجایی تپه پس زمینه با نقشه ارتفاع Displacing the Background Hill with a Height Map

  • افزودن آسمان Adding a Sky

  • اضافه کردن سایه بان اقیانوس و مه محیطی. نتیجه Adding the Ocean Shader and Environment Fog; Conclusion

نمایش نظرات

آموزش ست لباس و طراحی در مایا
جزییات دوره
3h 41m
27
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.