آموزش Creating Digital Humans 3: UV و نقشه برداری بافت

Creating Digital Humans 3: UV and Texture Mapping

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: یک گردش کار تولید به طرح‌بندی UV و نقشه‌برداری بافت و تکنیک‌های صرفه‌جویی در زمان برای ایجاد انسان‌های واقع‌گرا از مرجع را بیاموزید. سلب مسئولیت: برخی از مراجع عکاسی حاوی برهنگی هستند و برای مخاطبان بالغ در نظر گرفته شده است. نرم افزار مورد نیاز: ... یک گردش کار تولید به طرح بندی UV و نقشه بافت و تکنیک های صرفه جویی در زمان برای ایجاد انسان های واقع بینانه از مرجع را بیاموزید. شامل بیش از 6 ساعت آموزش پروژه محور برای هنرمندانی است که فرآیندهای فنی و هنری ایجاد دوبل های دیجیتال برای استفاده در فیلم و بازی را یاد می گیرند. نکات برجسته محبوب عبارتند از: ملاحظات قطعنامه. استفاده از UVLayout از Headus. چیدمان UV در مایا. عکس فوری UV; تصاویر مرجع به عنوان پایه بافت. ترکیب تصاویر متعدد؛ تاب برداشتن بافت ها برای تناسب با چیدمان UV. بخش های بافت تصحیح رنگ. ترکیب درزها؛ ترکیب بین چندین نقشه؛ بافت سطوح NURBS. افزودن واقع گرایی به مو با نقشه های شفاف. ایجاد چشم های رویه ای؛ ایجاد مژه با شفافیت؛ عیب یابی درزهای UV; جابجایی جزئیات با ابزار فتوشاپ سلب مسئولیت: برخی از مراجع عکاسی حاوی برهنگی هستند و برای مخاطبان بالغ در نظر گرفته شده است. نرم افزار مورد نیاز: Maya 8.5 و بالاتر

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

Creating Digital Humans 3: UV و نقشه برداری بافت Creating Digital Humans 3: UV and Texture Mapping

  • توضیح گردش کار Uv/Texture Uv/texture Workflow Explanation

  • استفاده از UVLayout از Headus - انتخاب درزها و جدا کردن Using UVLayout from Headus - Selecting Seams and Detaching

  • استفاده از UVLayout از Headus - Unfolding Geometry در فضای UV Using UVLayout from Headus - Unfolding Geometry in UV Space

  • استفاده از UVLayout از Headus - صادرات طرح‌بندی‌های UV Using UVLayout from Headus - Exporting UV Layouts

  • اصلاح UV های سر در مایا Modifying the Head UVs in Maya

  • اصلاح UV های بدن در مایا Modifying the Body UVs in Maya

  • کپی کردن اشعه ماوراء بنفش روی ناخن ها Copying UVs to Fingernails

  • گرفتن عکس های UV از مایا به فتوشاپ Taking UV Snapshots from Maya into Photoshop

  • شروع مونتاژ بافت بدن Beginning Assembly of the Body Texture

  • افزودن تصاویر جانبی Adding Side Images

  • افزودن قطعات پشتی به بافت تنه Adding Back Pieces to the Torso Texture

  • اتمام بافت پشت Finishing Off the Back Texture

  • کنار هم گذاشتن شلوار Putting Together the Pants

  • تکمیل بافت شلوار Finishing the Pants Texture

  • مونتاژ پا Assembling the Leg

  • تکمیل بافت ساق پا Finishing the Leg Texture

  • افزودن بافت پا Adding a Foot Texture

  • اضافه کردن قسمت داخلی پا Adding the Inside of the Feet

  • ترکیب انگشتان پا در پا Blending the Toes into the Feet

  • مونتاژ بازو Assembling the Arm

  • اتمام بازو Finishing the Arm

  • اضافه کردن دست ها و انگشتان Adding Hands and Fingers

  • اضافه کردن یک شانه Adding a Shoulder

  • ایجاد بافت ناخن انگشت Creating the Fingernail Texture

  • اضافه کردن پشت و ترکیب درزها Adding the Back and Blending the Seams

  • شروع بافت صورت Starting the Face Texture

  • اضافه کردن گردن Adding the Neck

  • قرار دادن گوش های جدید Placing New Ears

  • افزایش خط مو Extending the Hair Line

  • شکل دادن به ویژگی های صورت Shaping the Facial Features

  • تکمیل ویژگی ها Finishing the Features

  • ترکیب درز گردن Blending the Neck Seam

  • ایجاد نقشه های مو Creating Hair Maps

  • ساختن یک نقشه آلفا برای مو Building an Alpha Map for the Hair

  • پیش نمایش بافت ها Previewing the Textures

  • چشم های رویه ای ساختمان Building Procedural Eyes

  • بافت دادن به مژه ها Texturing the Eyelashes

  • بررسی درزها و انجام تنظیمات نهایی Checking the Seams and Making Final Adjustments

  • نتیجه Conclusion

نمایش نظرات

آموزش Creating Digital Humans 3: UV و نقشه برداری بافت
جزییات دوره
6h 17m
40
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.