آموزش سری حرفه ای: Game Boss Creation در ZBrush

Professional Series: Game Boss Creation in ZBrush

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: اهداف این آموزش سریع و فشرده شامل بررسی گزینه هایی برای ایجاد یک شخصیت از نوع بازی رئیس از ابتدا تا پایان آماده بازی است. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R4، TopoGun، Maya، Marmoset Toolbag، Photoshop. اهداف این آموزش سریع و فشرده شامل مشاهده گزینه هایی برای ایجاد یک شخصیت از نوع game-boss از ابتدا تا پایان آماده بازی است. ما به تکنیک های ایجاد مش در ZBrush، توپولوژی و روش های UV در TopoGun و Maya و تکنیک های ارائه در Marmoset Toolbag نگاه خواهیم کرد. قبل از شروع، توصیه می‌کنم تجربه استفاده از ZBrush، TopoGun و Maya را داشته باشید، زیرا ما کارهایی را که معمولاً ساعت‌ها طول می‌کشد تا در یک بازه زمانی کوتاه‌تر به انجام برسانیم، پوشش می‌دهیم. ما قدم به قدم پیش نمی رویم، اما در مورد ایده کلی بخش های خاصی از خط لوله صحبت خواهیم کرد. اگر شما هنرمندی هستید که تازه وارد هر یک از این برنامه‌ها می‌شود، ما دوره‌های مقدماتی و راهنمای مبتدیان را برای شروع شما داریم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R4، TopoGun، Maya، Marmoset Toolbag، Photoshop.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

سری حرفه ای: Game Boss Creation در ZBrush Professional Series: Game Boss Creation in ZBrush

  • مسدود کردن شخصیت Blocking out the Character

  • آماده سازی شخصیت و سازماندهی Character Prep and Organization

  • مجسمه سازی شخصیت Character Sculpting

  • ایجاد قطعات جانبی Creating Accessory Pieces

  • ساختن دندان ها Building the Teeth

  • نقاشی شخصیت Character Painting

  • رتوپولوژی Retopology

  • چیدمان UV و خروجی نقشه UV Layout and Map Output

  • دستکاری نقشه در فتوشاپ Map Manipulation in Photoshop

  • ارائه در کیسه ابزار Marmoset Presentation in Marmoset Toolbag

نمایش نظرات

آموزش سری حرفه ای: Game Boss Creation در ZBrush
جزییات دوره
1h 54m
11
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.