آموزش گردش کار نقشه برداری UV در Blender

UV Mapping Workflows in Blender

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش بلندر ما ابزارهای مختلف UV در بلندر را کشف می‌کنیم و یاد می‌گیریم که از آنها به طور مفید در پروژه‌های خود استفاده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Blender 2.72b. در این آموزش Blender، ابزارهای مختلف UV را در Blender کشف می کنیم و یاد می گیریم که از آنها به طور مفید در پروژه های خود استفاده کنیم. UV ها و چیدمان های UV جنبه های مهم ایجاد بافت برای مدل های سه بعدی ما هستند. اطلاعات UV به عنوان پلی بین اشیاء سه بعدی که ایجاد می کنیم و بافت های دو بعدی که قبل از رندر اعمال می کنیم عمل می کند. اشعه ماوراء بنفش به ما اجازه می دهد تا به Blender بگوییم که چگونه بافت ها را در سراسر سطح اعمال کند، بنابراین داشتن یک چیدمان UV خوب می تواند واقعاً تفاوتی در سرعت بخشیدن به روند ایجاد بافت ایجاد کند و بافت های شما را به راحتی در خط لوله قابل ویرایش کند. ما با صحبت در مورد مفهوم اساسی UVs قبل از اینکه در مورد برخی از روش های مختلف فرافکنی UV آشنا شویم، شروع می کنیم. همچنین در مورد ویرایش UV ها و استفاده از پیش بینی های متعدد صحبت خواهیم کرد. ما خروجی فایل‌های مرجع را پوشش می‌دهیم تا در هنگام تکسچر کردن به ما راهنمایی بدهیم. در پایان این آموزش Blender، درک بهتری از هدف پشت UVها و دانشی که برای شروع ایجاد و ویرایش طرح‌بندی‌های UV خود نیاز دارید، خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: Blender 2.72b.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

گردش کار نقشه برداری UV در Blender UV Mapping Workflows in Blender

  • Cg 101: نقشه برداری UV Cg 101: UV Mapping

  • پیش بینی های اولیه UV Basic UV Projections

  • باز کردن UV ها Unwrapping UVs

  • با استفاده از پروژه هوشمند UV Using Smart UV Project

  • لوله ها و لوله های نقشه برداری Mapping Tubes and Pipes

  • ویرایش UV ها Editing UVs

  • استفاده از پیش بینی های چندگانه Using Multiple Projections

  • انتقال چیدمان های UV Transferring UV Layouts

  • خروجی چیدمان های UV به عنوان تصاویر Outputting UV Layouts as Images

نمایش نظرات

آموزش گردش کار نقشه برداری UV در Blender
جزییات دوره
0h 43m
10
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
40
4.2 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.