آموزش مجسمه سازی دهان انسان در Mudbox

Sculpting Human Mouths in Mudbox

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: دهان انسان یکی از انعطاف پذیرترین و رسا ترین قسمتهای بدن انسان است. نرم افزار مورد نیاز: Mudbox 2014. دهان انسان یکی از منعطف ترین و رسا ترین قسمت های بدن انسان است. و دهان همه متفاوت است. بنابراین وقتی می خواهیم دهان شخصیت های خود را بسازیم و مجسمه سازی کنیم ، می خواهیم همان نوع فردیت را ایجاد کنیم ، در حالی که هنوز به برخی از عناصر ساختاری مشترک پایبند هستیم. در این آموزش Mudbox ، ما خطوط و اشکال اساسی دهان را مرور خواهیم کرد تا هنگام مجسمه سازی دهان انسان مراقب آنها باشید. ما با استفاده از ابزار Grab برای جلوگیری از حجم کلی شروع خواهیم کرد. ما قبل از بازسازی مش با توپولوژی تمیز ، شروع به تعریف نواحی لب مانند مرز Vermilion خواهیم کرد. ما همچنین در مورد جزئیات هندسه بسیار نزدیک به هم صحبت خواهیم کرد ، مانند لب ها ، و تکنیک هایی مانند Freeze که به ما امکان می دهد آن مناطق را با هم همپوشانی داشته باشیم. کار ما با اضافه کردن جزئیات نهایی به لب و گوشت اطراف به پایان می رسد. با پایان آموزش ، شما درک بهتری از ساختار دهان خواهید داشت و در ایجاد و مجسمه سازی دهان برای شخصیت های انسانی خود بسیار راحت تر خواهید بود. نرم افزار مورد نیاز: Mudbox 2014.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مجسمه سازی دهان انسان در Mudbox Sculpting Human Mouths in Mudbox

  • ساختار دهان Structure of the Mouth

  • مسدود کردن در دهان Blocking in the Mouth Volume

  • تعریف مرز ورمیلیون Defining the Vermilion Border

  • تغییر توپولوژی دهان Changing the Mouth Topology

  • جزئیات لب ها Detailing the Lips

  • مجسمه سازی ناحیه دهان Sculpting the Mouth Area

نمایش نظرات

آموزش مجسمه سازی دهان انسان در Mudbox
جزییات دوره
0h 39m
7
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.