آموزش ساخت بازی سلاح در مایا و ZBrush

Creating Game Weapons in Maya and ZBrush

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش ما از یک گردش کار Maya به ZBrush برای ساخت و بافت یک چکش جنگی دقیق استفاده خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 3.1 و بالاتر. در این آموزش ما از یک گردش کار Maya به ZBrush برای ساخت و بافت یک چکش جنگی دقیق استفاده می کنیم. هنگام کار با دارایی های دیجیتال، توانایی رایانه شما برای دستکاری آن دارایی ها محدود است، به خصوص زمانی که با مش های با وضوح بسیار بالا سر و کار دارید. به همین دلیل، ما از چیزهایی مانند نقشه های معمولی برای شبیه سازی جزئیات با وضوح بالا به گونه ای استفاده می کنیم که بتوانیم راحت تر از آن استفاده کنیم. در این دوره، ما از یک چکش جنگی هوازده به عنوان مثال استفاده می‌کنیم تا برخی از روش‌هایی را که می‌توانید از Maya و ZBrush با هم برای ساختن و مجسمه‌سازی لوازم و قطعات با وضوح بالا و ایجاد دارایی‌های قابل استفاده استفاده کنید، استفاده می‌کنیم. پس از ساختن هندسه پایه و چیدمان UV ها در مایا، مراحل مجسمه سازی و بافت چکش را در ZBrush می گذرانیم. کار را با اعمال تمام جزئیات در مایا برای ایجاد یک پایه با کیفیت بالا و قابل استفاده به پایان خواهیم رساند. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 3.1 و بالاتر.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ساخت بازی سلاح در مایا و ZBrush Creating Game Weapons in Maya and ZBrush

  • ساخت مش پایه Building the Base Mesh

  • ایجاد طرح بندی UV Creating a UV Layout

  • انتقال هندسه به ZBrush Transferring Geometry to ZBrush

  • مجسمه سازی سر چکش Sculpting the Hammer Head

  • نقاشی سر چکش Painting the Hammer Head

  • تغییر شکل هندسه دسته با بافت Deforming the Handle Geometry with Textures

  • تبدیل بافت ها به رنگ های چند ضلعی Converting Textures to Polygon Colors

  • خروجی نقشه های عادی از ZBrush Outputting Normal Maps from ZBrush

  • انتقال دارایی ها از ZBrush به Maya Moving Assets from ZBrush to Maya

  • انتقال رنگ و نقشه های عادی در مایا Transferring Color and Normal Maps in Maya

  • ایجاد نقشه های اختصاصی Specular Creating Custom Specular Maps

نمایش نظرات

آموزش ساخت بازی سلاح در مایا و ZBrush
جزییات دوره
1h 10m
12
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.