آموزش اصول ردیابی تفنگ ساچمه ای

Shotgun Tracking Fundamentals

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این دوره، یاد خواهید گرفت که چگونه هنرمندان، تولیدکنندگان و مدیران می توانند از شاتگان برای سازماندهی پروژه ها و پیگیری هر چیزی که به عنوان بخشی از آن پروژه ها ایجاد شده است استفاده کنند. نرم‌افزار مورد نیاز: شاتگان. هنگام ایجاد پروژه‌هایی مانند فیلم‌ها، فیلم‌های کوتاه یا تبلیغات، مهم است که بتوانید تمام دارایی‌ها و عکس‌ها را در حین ایجاد سازماندهی و ردیابی کنید. در این دوره، مبانی ردیابی شاتگان، استفاده از شاتگان را برای ردیابی عناصر پروژه بررسی خواهید کرد و به تولیدکنندگان، هنرمندان و مدیران اجازه می‌دهید تا از وضعیت تمام کارهای مربوط به پروژه‌های خود مطلع شوند. شما یاد خواهید گرفت که دارایی ها و عکس های جدید ایجاد کنید، چگونه خدمه را به پروژه های خود اضافه کنید و در نهایت آن نهادها را از طریق خط لوله ردیابی کنید. در پایان این دوره، می توانید شروع به ایجاد و پر کردن پروژه های خود در شاتگان کنید. نرم افزار مورد نیاز: شاتگان.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

اصول ردیابی تفنگ ساچمه ای Shotgun Tracking Fundamentals

  • مقدمه ای بر شاتگان Introduction to Shotgun

  • راه اندازی پروژه های جدید Setting up New Projects

  • ردیابی دارایی ها و عکس ها Tracking Assets and Shots

  • برنامه ریزی وظایف Scheduling Tasks

  • با استفاده از Activity Stream Using the Activity Stream

نمایش نظرات

آموزش اصول ردیابی تفنگ ساچمه ای
جزییات دوره
0h 36m
6
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.