آموزش 10 راه برای بهبود مدلینگ خود در مایا

10 Ways to Improve Your Modeling in Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: بسیاری از دانش‌آموزانی که در مدل‌سازی شروع می‌کنند، در ایجاد دیدگاه خاصی که دارند، مشکل دارند. در بسیاری از موارد، لزوماً فقدان آگاهی از ابزارها نیست، بلکه عدم اعتماد به نفس و تجربه است. نرم‌افزار مورد نیاز: Maya 2011. بسیاری از دانش‌آموزانی که در مدل‌سازی شروع می‌کنند، در ایجاد دیدگاه خاصی که دارند، مشکل دارند. در بسیاری از موارد، لزوماً فقدان آگاهی از ابزارها نیست، بلکه عدم اعتماد به نفس و تجربه است. بنابراین، برای اینکه در مدلسازی خود شروع کنید، تعدادی از نکات جمع آوری شده از تولید و آموزش دانش آموزان را گردآوری کرده ایم که به شما کمک می کند بهترین مدل هایی را که می توانید با کمترین ناراحتی بسازید. در این سری از آموزش های مدل سازی مایا، ما در مورد تقسیم پروژه های مدل سازی خود به قطعات قابل مدیریت صحبت خواهیم کرد. سپس روش‌هایی را برای آگاهی از اطلاعات تا حد امکان درباره هندسه خود در حین کار پوشش خواهیم داد. ما تکنیک‌های خاصی را برای افزودن وضوح دایره‌ای به اجسام مربعی پوشش خواهیم داد و به تنظیم صفحات تصویر خواهیم پرداخت. این دوره برای دانش‌آموزانی است که تجربه مدل‌سازی دارند و با برخی از ابزارهای مدل‌سازی آشنا هستند، اما می‌خواهند چند نکته را برای ایجاد گردش کار روان‌تر و گرفتن نتایج بهتر ارائه دهند. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

10 راه برای بهبود مدلینگ خود در مایا 10 Ways to Improve Your Modeling in Maya

  • شکست پروژه مدلسازی شما Breaking Down Your Modeling Project

  • آشنایی با هندسه Getting to Know Your Geometry

  • طراحی مجدد توپولوژی Redrawing Topology

  • ایجاد برش های دایره ای Creating Circular Cut-outs

  • کار با نرمال Working with Normals

  • نمایش مراکز چهره Displaying Face Centers

  • افزودن جزئیات واضح به سطوح منحنی Adding Sharp Detail to Curved Surfaces

  • اضافه کردن بی نظمی ها Adding Irregularities

  • کار با Image Planes Working with Image Planes

  • روش های کار متقارن Methods for Working Symmetrically

نمایش نظرات

آموزش 10 راه برای بهبود مدلینگ خود در مایا
جزییات دوره
1h 30m
11
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
14
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.